Laikraksta “Dzirkstele” redakcijā esam saņēmuši vēsti no mūsu abonentes Genovefas Viļumas Tirzas pagastā, kura sūkstās: “Tagad obligāti tiek prasīts, lai klientu pasta kastītes būtu aizslēdzamas. Nopirkām jaunu pasta kastīti Madonā – aizslēdzamu, lielu, jo teikts, ka kastei jābūt tādai, lai avīzi tur ieliktu nelocītu. Taču tagad gandrīz katrreiz “Dzirkstele”, kuru izņemu no pastkastītes, ir slapja. Jākaltē! Grūti salasīt rakstīto.”
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” mājaslapā jūnijā ievietots atgādinājums:
“Rūpējoties par pasta sūtījumu veiksmīgu un drošu piegādi, “Latvijas Pasts” aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību sev piederošo pastkastīšu stāvoklim – lai tās nav bojātas, ir slēdzamas, lai uz tām ir skaidri saskatāma adrese.”
“Latvijas Pasts” arī piedāvā veikt pastkastītes remontu par maksu. Izmaksas atkarīgas no bojājumu apmēra. Šajā pašā uzņēmumā var arī iegādāties jaunu pastkastīti. To iespējams izdarīt jebkurā pasta nodaļā. Bojātu pastkastīti remontam var nodot pasta nodaļā. Jaunai pastkastītei, kas nopirkta no “Latvijas Pastā”, uzņēmums var nodrošināt uzstādīšanu par maksu un garantijas remontu.
Jaunas individuālās pastkastes, kuras pārdod “Latvijas Pasts”, cena ir no nepilniem 32 eiro līdz gandrīz 55 eiro.
– Diāna Odumiņa
Nu ta nelaime.Ārprāts. Avizite samirkusi-sūdzību prezidentam lai uzraksta.
Diez vai pastnieks somā nēsā slapjas avīzes vai lej ūdeni pastkastē 🙂 Paskastes uzturēšana ir īpašnieka darīšana. Pilnīgi aplama sūdzēšanās….
Geņai visu dzīvi visi citi vainīgi!