Portāla “Dzirkstele.lv” lietotāji interesējas par Gulbenes novada pašvaldības policijas jauno operatīvo transportlīdzekli “Ford Transit Custom”, kuram ir piecas sēdvietas un trijas papildvietas kravas nodalījumā aizturēto personu pārvadāšanai. Viņi jautā, vai ir drošības jostas kravas nodalījumā, kas paredzēts aizturēto personu pārvadāšanai.
Atbild Gulbenes novada pašvaldības policijas priekšnieks Mārtiņš Didrihsons-Linards: “Drošības jostu nav. Bieži vien ir tā, ka cilvēks ir tādā stāvoklī, ka nemaz nesēž, bet gan tur ieguļas, jo nav spējīgs pat apsēsties. Un tad tā prātīgi vedam viņu vai nu uz mājām, vai uz atskurbtuvi Balvos. Jaunajā mašīnā ir vairāk vietas nekā vecajā, ir siltums un ventilācija. Vecajā automašīnā tā nebija.”
1.Bieži vien ir tā, ka cilvēks ir tādā stāvoklī, ka nemaz nesēž— A JA NU VAR PASĒDĒT- ko tad?
2. ir siltums un ventilācija- da labi, kas tas vispār ir par argumentu?
Man šķiet, ka te liela daļa nemaz īsti nesaprot, kādā stāvoklī ir tie dārzeņi… Jā dārzeņi.
Nomīzušies, novēmušies guļ sniegā, pakļaudami sevi nāves draudiem. Pēc būtības, novedot sevi šādā stāvoklī, viņi nenovērte savu dzīvību. Otra puse ir delīriķi, kuri 100% vairāk sevi apdraudēs ar tām jostām, nekā jēga būs.
KRAVAS NODALĪJUMĀ!!!
No kura laika cilvēks ir krava?
Rējēji ir tie,kas ar to nav saskārušies. Gribu redzēt kā “gudrinieki” policijas darbinieku vietā sprādzētu novēmušos,nočurājušos un nopļūtījušās personas,kuras (kā augstāk minētā komentāra autors nosauca),kā dārzeņi paši pat nevar iekāpt aizturēto nodalījumā.
Personas vari sprādzēt cik gribi, bet cilvēkiem liec mieru!
Sanāk, ka tagad visi var vadāt savās automašīnās pasažierus kuri ir piedzērušies, novēmušies, un drīkst būt nepiesprādzēti, galvenais, lai ir siltums un ventilācija. Vai tad likumi nav priekš visiem vienādi?
Mums katram ir savs darbs un darba pienākumi, ja nepatīk ej strādā citu darbu, kāds te sakars ar to kāda stāvoklī ir cilvēks kurš tiek kaut kur vests, ja likumdošanā ir paredzēts, ka jābūt piespradzētam, tad tam tā arī ir jābūt. Nekur nav minēts par siltumu, apžēlot!!!
Tas vispār ir likumīgi?
Domāju, pēc priekšrakstiem (reglamenta), jostas nepienākas.
Vispār japriecajas par krēsliem.
Ir tādi, kas kurpju šņorēs mēģina pakārties, kur nu vēl jostas atstāt viņiem.
Visi piesauc likumus, vadāt cilvēkus tagad viņi gribēšot kravas nodalījumā. Nu tad palasiet, noskaidrojiet, kas ir operatīvais transportlīdzeklis, kāda specifikācija, prasības ir saucamajam “būrim”.
Un jā jā, tāds ir tikai Gulbenē, bez jostām, citos novados, Latvijā, visā pasaulē ir ar jostām. 👌🤣
un ☝️, mēs maz novērtējam to ko tie cilvēki dara, bet jūs jau riesiet, kamēr pašiem nebūs saskarsmes un nevajadzēs palīdzību.
Sanāk tā, tagad, ja Tevi aptur policija un esi nepiesprādzējies, tad tu vari cienījamam policista kungam -klasificēt savu auto salonu kā ” būri” , liekot atsauci uz pašvaldības policijas piemēru, un nepiesprādzēties un tas būs likumīgi, Vai ne? Kopš kura laika drīkst pārvadāt cilvēkus transporta līdzeklī un nepiesprādzēt tos? Nedod dievs kāds tiks vests uz Balviem un ar atļautajiem 90 km stundā notiks ceļu satiksmes negadījums- tajā būrī cilvēks pārlauzīs sev sprandu. un kurš tad atbildēs? Otrs jautājums uz ko skatījās CSDD KAD tika ieta tehniskā skate?
No CSN prasību puses it kā viss kārtībā. Gan jau pārbūvi veica sertificēts uzņēmums. Nav aprīkots ar jostām, nav jālieto. Protams, interesanti, cik vietas ir reģistrētas CSDD datos, kas tās par papildvietām? Tomēr ir viens liels bet…. Tas pats, kas ar pilsētas elektrovilcieniņu, kur kāds ar nesen iegūtu B kategoriju ved cilvēku skaitu, kādam autobusā ir nepieciešama D kategorija. Skatoties foto, būrī kaut kā neredz uz sienām pat mazāko tapsējumu, kam, ievērojot vedamo kontingentu, būtu jābūt. Tā kā šādi “gājieni” ir forši līdz pirmajiem sū..em…. Tad sākas vainīgo meklēšana, kurš parasti izrādās stūrētājs, bet pārējie mazgā rokas nevainībā….
EU, cik no jums tukšmuldoņām sprādzējas Staru autobusā? Likumpaklausīgie pilsoņi no ģerevņas.
To Kanakaka. Esmu 96 g jauna pensionāre un tajā autobusā sprādzējos, jo šoferis brauc tā it kā jau reizi būtu nomiris pie stūres un viņam tas ļoti paticies.
Ja Staru autobusā kāds ieliks pakaļā no sirds, arī tie, kuri bez jostām (kas ir ļoti slikti) tiks cauri ar izbīli. Ja tas pats būs “būrim” un Tu tajā sāniski sēdēsi, tad gan varēsi kanakakāt….
Japiekrit,ja ta notiktu,tad kakanakataja to varetu darit tikai gulus stavokli…
Kā var zināt, kur un kā kāds ieliks, priekšā vai pakaļā. Ja zinātu, tad spilvenu noliktu. Es ierēkšu, ja uztaisīs pārbaudi staru busā…
Zināt nevar. Bet crash testu rezultātus lielajam autobusam un customam atrast un salīdzināt taču esi spējīgs?
Eu, crashtest, es tev prasu, vai Tu sprādzējies sabiedriskajā transportā?
Un vēl. Salīdzini varbūtību, kad avarēs mentu buss un varbūtību, ka pacients tajā kastē pēc ekskursijas jau vairs neelpos, jo būs pakāries tajā fakenajā jostā!
1. Ne tikai sprādzējos, bet pat vadu to. Ja kāds nesprādzējas, tad aizrādu, vēl nesaprot, nometu asāk pa bremzēm.Tici vai netici, nākošajās sekundēs siksnu klikšķus vien dzirdi…
2. Iegooglējot, gadījumus, kad avarē policijas auto, var atrast n-tos. Daži, par noziegumiem aizturētie, iecirkņos pakaras. Tomēr noziegumu izdarītāji nav salīdzināmi ar alkoholiķiem. Kaut kā nav dzirdēts, kad kāds, par dzeršanu administratīvi aizturētais, būtu pakāries. Tiem ir citas prioritātes, piemēram, ātrāk tikt ārā un atkal pierīties!
Davai es rīt aiziešu uz staru pieturu un nofilmēšu, cik no tiem pasažieriem ir sprādzēti. Man gan liekas, ka tu masīvi dirs, jo kāda gan tev var būt daļa par nepiesprādzētiem alkašiem? Kāpēc tādas rūpes? Pats tur esi bijis? Vai kāda pāķu skaudība, ka jaunu busu nopirka?
Tu, provinciālais āpsi, esi redzējis filmu “jēru klusēšana”?
Un kur Tu, megapolises govs pļeka, saskati kādu sakarību ar apspriežamo tēmu?
Tur ieslodzītos pārvadā īpaši izsmalcinātā veidā, bet es esmu drošs, ka tu ,skaidu mugura, to neesi redzējis.