Izlasīju “Dzirkstelē” SIA “Alba” sludinājumu par skaitītājiem un to maiņu. 17.oktobrī devos pie Romana Adamoviča noskaidrot, vai arī man tie jāmaina, jo divi uzstādīti 1999.gada decembrī un izlietoti ir tikai 50 kubikmetri ūdens.
Izlasīju “Dzirkstelē” SIA “Alba” sludinājumu par skaitītājiem un to maiņu. 17.oktobrī devos pie Romana Adamoviča noskaidrot, vai arī man tie jāmaina, jo divi uzstādīti 1999.gada decembrī un izlietoti ir tikai 50 kubikmetri ūdens.
Gribēju uzzināt arī, vai man kā vientuļai pensionārei nevar skaitītājus nomainīt uz kredīta un cik būtu jāmaksā. Sākas apkures sezona, un kur nu pensionāram uzreiz ņemt tādu naudu, lai līdz 1.decembrim samaksātu. Tajā dienā ļoti slikti jutos, jo iepriekšējā dienā man bija augsts asinsspiediens (es slimoju ar hipertoniju). Pirmais, ko izdzirdēju no R.Adamoviča, bija tas, ka viņam neesot laika ar mani runāt. Es palūdzu man veltīt divas vai trīs minūtes. Tad nu sākās! Viņš atļāva man ieiet savā kabinetā, nepiedāvāja pat apsēsties un sāka skaļi kliegt. Tad nu nācās noklausīties, ka viņš neizdomā likumus, ka viņš nav deputāts, ka viņš nepiešķir pensijas un tamlīdzīgi. Teicu, ka tad varbūt jāiet pie deputātiem, lai viņi paskaidro man to, ko es nesaprotu. Viņš atkliedza: “Ejiet!” Tad viņš mani aizsūtīja, kā viņš teica, pie meitenēm. Skriedams lejā pa trepēm, viņš vēl kaut ko kliedza, bet es nesadzirdēju.
Mani aizvainoja R.Adamoviča kliegšana. Man palika slikti ar sirdi, sāku raudāt. Darbinieces mani mierināja un pieklājīgi visu paskaidroja. Paldies viņām! Bet es vērsos pie priekšnieka tāpēc, ka darbinieces jau nevar izlemt dot skaitītājus uz kredīta. Man, vienkāršai pensionārei, nav saprotams, kā iestādes vadītājs var atļauties tā izturēties pret klientiem! Es saprotu, ka viņam ir vajadzīgi klienti, nevis otrādi. Vai tāpēc, ka viņam pieder monopoltiesības, var tā izturēties pret apmeklētājiem?
Pašlaik dzīve jau tā ir grūta, īpaši pensionāriem un daudzbērnu ģimenēm, tāpēc katrs labs vārds un novēlējums palīdz dzīvot.