Lai uzlabotu sakaru kvalitāti, SIA “Lattelekom” Vidzemes nodaļas Gulbenes pakalpojumu nodrošināšanas sektora speciālisti un klientu apkalpošanas elektromontieri aizvadītajā nedēļā vairākas dienas strādāja Beļavas pagasta Ozolkalnā.
Lai uzlabotu sakaru kvalitāti, SIA “Lattelekom” Vidzemes nodaļas Gulbenes pakalpojumu nodrošināšanas sektora speciālisti un klientu apkalpošanas elektromontieri aizvadītajā nedēļā vairākas dienas strādāja Beļavas pagasta Ozolkalnā, kur novērsa bojājumus gaisvadu līnijā.
“Līdz šim konkrētajā posmā bija liels atkārtoto bojājumu skaits, bet līnijas sakārtošana ļaus tos novērst,” stāsta SIA “Lattelekom” Vidzemes pakalpojumu nodrošināšanas sektora vadošais klientu līniju tehniķis Rolands Gailītis.
Gaisvadu līnijas remonts veikts divu kilometru kopgarumā, vadus nomainot pret gaisvadu kabeli. Minētā sakaru līnija stiepjas pāri pilsētas atkritumu izgāztuvei, tāpēc uz abām pusēm no līnijas vajadzējis būt brīvai zonai. Diemžēl šis noteikums ievērots pavirši un daudzkārt sarauti vadi. Līnija praktiski bijusi avārijas stāvoklī.
R.Gailītis stāsta, ka pirmajā pusgadā ievērojami lielāks gaisvadu līnijas remonts – septiņu kilometru garumā – paredzēts Lizumā. Šis gads SIA “Lattelekom” kopumā būs saistīts ar dažādām izmaiņām gan tehniskajā, gan kadru jomā.