Svētdiena, 28. decembris
Inga, Ivita, Irvita, Ingeborga
weather-icon
+-4° C, vējš 0.89 m/s, Z-ZR vēja virziens

Autobusa šoferis nedod biļeti

Pensionāre Skaidrīte “Dzirkstelei” sūdzas par negodprātīgiem SIA “Gulbenes autobuss” šoferiem, kuri pasažieriem nedod braukšanas biļetes, tādējādi radot uzņēmumam zaudējumus un veicinot reisu slēgšanu.
“Pietiek klusēt! Es, pensionāre būdama, esmu sastapusies ar ļoti negodīgiem autobusu šoferiem. Protams, tie visi četri ir mūsu “Gulbenes autobusa” šoferi. 26.aprīlī reisā Gulbene-Stāmeriena pulksten 16.20 man, iekāpjot pieturā uz pieprasījumu Stūrīši, uz iedoto biļetes naudu neizsniedza biļeti. Es aizrādīju, vai biļeti nedos, tiks slēgts reiss. Izrādījās, autobusa šoferis ir “dzirdes invalīds”. Pietiek darīt negodu savam uzņēmumam un alkatīgi iedzīvoties uz pensionāru rēķina! Būtu vēlams vairāk kontrolēt šoferus. Un lai būtu pie autobusa piestiprināts šofera vārds un uzvārds, kā tas ir citos autoparkos,” raksta pensionāre.aSIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Aigars Kaparšmits stāsta, ka situācija pasažieru pārvadāšanā novadā tiek kontrolēta, bet ir iespējams izkontrolēt dienā tikai vienu autobusu, jo mūsdienās mobilie sakari ļoti labi strādā. “Šoreiz viss bija pamatoti, jo pie mums neko nevar noslēpt – viss ir datubāzēs, un mēs redzam katru biļeti, cikos un kad tā ir pārdota. Protams, ja tā ir pārdota. Mēs arī pārbaudījām, vai tāda biļete ir izsniegta – nebija. Šajā gadījumā autobusa vadītājs atzina savu vainu, un attiecīgi pēc mūsu nolikumiem viņš tika sodīts. Protams, ir gadījumi, kad šoferis neizsniedz biļetes, taču, spriežot pēc mūsu kontrolēm, tādu gadījumu ir diezgan maz. Kontroles dienesta mums nav, paši darbinieki brauc kontrolēs, piemēram, autoostas priekšniece. Šoferi jau prasa, vai viņa ir uz vietas. Lai gan arī tā jau ir profilakse – zini, ka būs kārtība,” saka A.Kaparšmits un piebilst – kamēr viņš strādā par uzņēmuma vadītāju, šis ir pirmais gadījums, kad pasažieris sūdzas par neizsniegtu biļeti. A.Kaparšmits uzsver – ja autobusa šoferis nedod biļeti, tad obligāti vajag zvanīt uz autoostu dispečeriem pa tālruni 28693690 vai 64471788 un informēt par situāciju. Par ieteikumu šos tālruņu numurus pielikt redzamā vietā arī autobusā, uzņēmuma vadītājs saka: “Nav slikta doma. Un pēdējā instance, kur sūdzēties, ir vērsties pie manis. Bet, ja sūdzas man, tad šoferim ir bēdīgi.” 
Runājot par zīmītēm ar šofera vārdu un uzvārdu, A.Kaparšmits uzsver, ka tādas visiem šoferiem ir. “Zīmītēm būtu jābūt piespraustām, taču citreiz šoferi noliek tās priekšā. Tagad vēlreiz to pārrunājām un atgādināju, ka šīm zīmītēm tomēr jābūt piespraustām.”

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.