Sestdiena, 27. decembris
Elmārs, Inita, Helmārs
weather-icon
+3° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens

“Sarma” pulcē daudz līdzjutēju

Sacensību organizators Jānis Sniedzāns “Dzirkstelei” stāsta, ka uz starta pulcējās 74 ekipāžas no vairākām valstīm. Vairāk nekā 10 ekipāžas izstājās. Kopumā sacensības aizritējušas mierīgi, lai arī bijušas pāris avārijas.
Valsts policija informē, ka sestdienas vakarā Druvienas pagastā 1983.gadā dzimis “Sarmas” dalībnieks netika galā ar transportlīdzekļa vadību, rezultātā automašīna iebrauca kokā. Vīrietis nogādāts tuvākajā ārstniecības iestādē, bet viņa dzīvībai briesmas nedraud. Savukārt Lejasciema pagastā, autoceļa Ozolkalns-Lejasciems 8.kilometrā, 1976.gadā dzimis “Sarmas” dalībnieks uzbrauca uz ceļa braucamās daļas izskrējušam alnim.
Rallistiem veicot deviņus ātrumposmus, Latvijas un Igaunijas rallija čempionāta otrajā posmā “Sarma 2018” pārliecinoši uzvarēja Nikolaja Grjazina un Jaroslava Fjodorova ekipāža ar jaudīgo “Škoda Fabia R5”. 2.vietu ieguva igauņu Egona Kaura un Annikas Arnekas ekipāža ar “Ford Fiesta Proto”. Savukārt Valērijs Gorbans un Sergejs Larenss ar “Mini John Cooper Works WRC” izcīnīja 3.vietu.

Mērķis – godalgas
Latvijas rallijsprinta čempionāta ieskaitē, veicot sešus ātrumposmus, ātrākie bija Mareks Švarcs-Švampāns un Armands Lūkins. Viņi arī ātrākie savā 4WD “Open” klasē. Latvijas rallijsprinta čempionāta ieskaitē 3.vietu izcīnīja arī Gulbenes ekipāža Rimants Kalniņš/Jānis Siliņš (4WD klasē viņiem 2.vieta), Edgars Piļka/Igors Sidorovs – 5.vietā (4WD “Open” klasē – 2.vieta), 9.vietā Laura Ozerova/Gata Jansona ekipāža (5.vieta – 4WD klasē), 12.vietā – Jānis Krevics/Kaspars Ozers (6.vietā – 4WD klasē), 13.vietā – Arturs Felšans/Mārcis Krevics (3.vieta – 2WD “Open”).
M.Švarcs-Švampāns “Dzirkstelei” stāsta, ka trasē viss noritējis, kā plānots, bez lieliem starpgadījumiem. “Bieži jau tā nav. Rallijs patika, laikapstākļi – skaisti. Tieši kā priekš rallija pēc ilgiem laikiem. Ceļi interesanti. Viss bija ļoti labi. Vienīgi tas, ka pirms paša rallija salūza ātrumkārba, tad gan bija saspringums nedēļas garumā – ko darīt un kā savest mašīnu kārtībā. Bija dažādas domas, izsvērām iespēju arī nebraukt. Liela pateikšanās stūrmanim Armandam, ka varējām iziet uz starta un ļoti veiksmīgi aizvadīt šīs sacensības. Un izcīnīt to, ko izcīnījām. Mēs intereses pēc pieteicāmies
4 WD “Open” klasei, kas ir stiprāka, kaut arī mašīna mums atbilst 4WD klasei, un vinnējām. Man tie sarežģītākie ātrumposmi šķiet interesantākie un patīkamākie, tāpēc guvu lielu baudu, braucot Beļavas ātrumposmu. Daudzās vietās tur lidojām burtiskā nozīmē, un man patika! Skatītāji māja, bet tas ir tas, kas patīk. Paldies līdzjutējiem par atbalstu!” uzsver M.Švarcs-Švampāns un piebilst, ka viņiem tagad ir nopietns plāns piedalīties sacensībās Ukrainā, kuras notiks maija sākumā. “Nekad neko tādu neesam darījuši, tas būs izaicinājums sev. Esam nopietni nobrieduši tur braukt,” saka M.Švarcs-Švampāns.
Savukārt R.Kalniņš “Dzirkstelei” stāsta, ka šajā sportā nekas nav vienkāršs. “Nācās pacīnīties pēc laikiem gan ar Švarcu-Švampānu, gan savā klasē ar Dūci. Bija arī mazi grāvīši un apgriešanās trasē. Sarežģītākais bija sestais ātrumposms – “Sinole”. Tas bija kā saldais ēdiens beigās – sarežģīts un diezgan bīstams. Savukārt labākais laiks bija “Zaķakājas” ātrumposmā. Mērķis visiem, kas spēj pabraukt, ir uzvara,” uzsver R.Kalniņš.
Vairāk rezultātu: “www.autorally.lv”.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.