Redakcijā vērsās kāda seniore, kura ir 1.grupas invalīde. Viņa bija ļoti neapmierināta ar izveidojušos situāciju. Janvārī nezināmu iemeslu dēļ viņa nav saņēmusi “Lattelecom” rēķinu par telefonu savā pastkastē.
Sieviete zvanījusi uz “Lattelecom” maksas tālruni, kur atbildējuši, ka otrreiz rēķinu neizsūta. Līdz ar to viņa uzskata, ka ir apkrāpta, jo 1,50 eiro viņa ir samaksājusi par maksas zvanu uz “Lattelecom”, otrkārt – lai nomaksātu rēķinu, viņa devās uz pastu, kur par pakalpojumu bija jāsamaksā vēl 2,50 eiro. Kopā rēķins, kurš bija 3,99 eiro, ar maksas zvanu un apmaksu pastā izmaksājis 8 eiro.
“Lattelecom” sabiedrisko attiecību vecākā projektu vadītāja Lāsma Trofimova “Dzirkstelei” skaidro, ka šajā situācijā, iespējams, radies komunikācijas pārpratums. “Ja kādu iemeslu dēļ drukātais rēķins nav piegādāts, to vienmēr bez maksas sūtām otrreiz. Visērtāk rēķina summu klients var uzzināt, zvanot uz bezmaksas tālruni 177, noklausoties apmaksas summu un rēķina numuru, vai arī var izmantot pašapkalpošanās vietni “Mans Lattelecom”. Ja klients izvēlas plašāku sarunu par rēķinu, darbinieks nosauc rēķina numuru un apmaksas summu. To novērtē klienti, kuriem rēķina apmaksas termiņš ir drīzs, jo atkārtota drukātā rēķina piegāde aizņem papildu laiku. Rēķina apmaksu var veikt ne tikai “Latvijas Pasta” nodaļās, kas nosaka savus apkalpošanas tarifus, bet arī internetbankā un citviet, piemēram, “Swedbank”, “Citadeles” bankas, SEB bankas vai “Rietumu bankas” bankomātos, ar attiecīgo banku norēķinu kartēm apmaksu veicot pilnībā bez komisijas maksas,” norāda L.Trofimova.
Noticis komunikācijas pārpratums
00:00
13.02.2018
45