Līdz ar jauna mācību gada sākumu
projekts “Bibliotēka” izsludina konkursu skolām. Skolēni tiek
aicināti veidot foto un video stāstus vai rakstīt esejas par
literatūras un bibliotēku tematiku. Konkursa noslēgumā, īsi
pirms Latvijas 100 gadu jubilejas svinībām, labākajai skolai
Baltic International Bank dāvinās iespēju papildināt savas skolas
bibliotēkas grāmatu krājumu ar 100 jaunām grāmatām.
Piedaloties konkursā, skolēniem jāizvēlas kāda no tēmām,
par kuru veidot stāstu: “Man tuva grāmata manas skolas
bibliotēkā”, “Pasaule bez drukātām grāmatām”, “Grāmata
ar raksturu”.
Dalību Latvijas skolu konkursam “Bibliotēka” ir jāpiesaka
skolai, kura plāno iesaistīt savas skolas skolēnus konkursā līdz
šī gada 1. oktobrim. Skolas tiek aicinātas izvērtēt iesniegtos
skolēnu darbus un projektam iesūtīt ne vairāk kā trīs labākos
līdz šī gada 19. oktobrim.
Konkursā drīkst piedalīties 9.–12. klašu skolēni, kā arī
profesionālo vidējās izglītības programmu audzēkņi (koledžās, profesionālajās vidusskolās,
arodskolās, tehnikumos u. c.). Skolēniem konkursā atļauts
piedalīties individuāli vai komandās līdz 3 cilvēkiem. Konkursa
nolikumu meklējiet “Bibliotēka” mājas lapā
www.manabiblioteka.lv.
Projektu “Bibliotēka” veido Baltic International Bank –
ilggadējs latviešu literatūras mecenāts. Tas aicina atklāt
sabiedrībai stāstus par literatūras nozīmi cilvēku dzīvēs,
stāstus par personīgajām bibliotēkām, to saturu, kā arī
emocionālo un profesionālo vērtību. Projektā iesaistīti
latviešu rakstnieki un citi aktīvi Latvijas literatūras dzīves
veidotāji.
Latviešu literatūras attīstība ir viens no Baltic
International Bank ilggadējiem sabiedrības atbalsta virzieniem.
Balstoties uz pārliecību, ka savas valsts kultūras un
vēstures pārzināšana ir katras tautas nacionālās identitātes
pamatā, Baltic International Bank finansiāli atbalsta nacionālas
nozīmes grāmatu izdošanu un literatūras projektu īstenošanu.
Vairāk informācijas projekta “Bibliotēka” mājaslapā
www.manabiblioteka.lv un
sociālo tīklu profilos Instagram, Facebook un Twitter
(@manabiblioteka).