Neatliekamās
medicīniskās palīdzības dienests teju ikdienu sociālajā vietnē Facebook
iedzīvotājiem stāsta par aktualitātēm, ka saistās ar dienesta darbu.
Sociālajos tīklos publicējam preventīvu informāciju un mediķu padomus,
ja ikdienas izsaukumos iezīmējas kādas tendences un ir svarīgi brīdināt
sabiedrību, piemēram, tikai dažas dienas atpakaļ apledojuma dēļ tika
sasniegts pēdējo gadu melnais rekords – dažu stundu laikā 60 izsaukumi
pie cilvēkiem, kuri krituši uz slidenas ielas un guvuši traumas. Vasarā
pieaug negadījumu skaits peldoties vai atpūšoties pie ūdens, izsaukumu
skaits uz čūsku kodumiem, bērnu traumatisms brīvlaikā u.c., līdz ar to
kļūs aktuāli ieteikumi saistībā ar šiem negadījumiem.
Tāpat
dienesta sociālajos tīklos atspoguļojam reālus stāstus no ikdienas
izsaukumiem par īpaši kritiskām situācijām vai palīdzības sniegšanu
sarežģītos apstākļos, tā ilustrējot to, kas ir tie neatliekamie
izsaukumi, kur palīdzība jāsniedz dienesta mediķiem. Tādā veidā
iedzīvotājiem skaidrojam, kad jāzvana ārkārtas dienestam un kad
jāizmanto citas alternatīvas (dežūrārsts, konsultatīvais tālrunis u.c.).
Vienlaikus vietnē Facebook tiešraidē var vērot dienesta rīkotās preses
konferences un svarīgus paziņojumus par dienestam nozīmīgiem notikumiem,
piemēram, par ārkārtas medicīniskās situācijas izsludināšanu Rīgā pērn
novembrī un tās pārtraukšanu šāgada janvārī.
Aicinām
arī Jūs sekot Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Facebook
lapai – iespējams, ka tajā atrodat arī savam darbam vērtīgu un
nepieciešamu informāciju!
- NMP dienesta Facebook konts: https://www.facebook.com/NMPdienests/
- NMP dienesta twitter konts: https://twitter.com/NMPdienests
Protams,
ieraksti sociālajos tīklos neaizstās preses relīzes, taču iespējams
tajā atspoguļotā informācija var noderēt arī Jums ikdienas darbā!
Uz sadarbību!