VAS “Latvijas pasts” klientu apkalpošanas
centrs turpmāk darba dienās strādās par divām stundām ilgāk un
nodrošinās klientu apkalpošanu arī sestdienās, aģentūru LETA informēja
uzņēmuma pārstāve Vineta Danielsone.
Turpmāk “Latvijas pasta” klientu centrs strādās darbdienās no plkst.8 līdz 19, bet sestdienās – no plkst.9 līdz 15.
“Latvijas pasts” ir pārņēmis visu pasta nodaļu klientu zvanu
apkalpošanu vienuviet, nodrošinot identiskus apkalpošanas standartus,
klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to analīzi un uzskaiti.
Klients tādējādi iegūst vienotu un precīzu informāciju par viena un tā
paša pakalpojuma saņemšanas iespējām neatkarīgi no pasta nodaļas
atrašanās vietas.
“Klientu centra darbalaika pielāgošana ilgāk strādājošo pasta nodaļu
darbalaikam ir vēl viens solis komunikācijas uzlabošanā ar klientiem,”
pauda “Latvijas pasta” Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.
Viņš piebilda, ka, turpinot klientu apkalpošanas modernizāciju un
saziņas dažādošanu, klientu centru plānots aprīkot arī ar virtuālajiem
asistentiem.
“Latvijas pasta” klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu
pakāpenisku pārņemšanu sāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta
attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 377 pilna spektra pasta
nodaļās. “Latvijas pasta” klientu centra tālrunis ir 27008001 vai
67008001, e-pasta adrese: info@pasts.lv.
“Latvijas pasts” nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā,
uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma
pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus
nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses,
mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas pasts” ir
valstij pilnībā piederošs uzņēmums.