Jaungulbeniete Vilma Čerņajeva ar “Dzirksteles” starpniecību vēlas noskaidrot, kāpēc jāmaksā par atkritumiem, ja tie nav vesti.
“Slēdzu līgumu ar “Pilsētvides servisu”. Man atveda uz Jaungulbeni konteineru atkritumiem. Tagad saņēmu vēstuli no “Pilsētvides servisa”, ka man ir parāds 5 eiro. Bet viņi nav ne braukuši, ne bijuši, ne veduši tos atkritumus! Kā tā var būt – prasa naudu bez darba? Arī kaimiņienei tāda pati situācija,” stāsta V.Čerņajeva.
SIA “Pilsētvides serviss” Malienas reģiona vadītāja Kristīne Andrejeva skaidro, ka jaunie atkritumu apsaimniekošanas līgumi, kas stājušies spēkā ar 2019.gada 1.septembri, paredz priekšapmaksas rēķinu izrakstīšanu. “Slēdzot līgumus, klienti tika aicināti izvēlēties rēķina izrakstīšanas biežumu – reizi mēnesī, ceturksnī, pusgadā vai gadā. Piemēram, ceturkšņa rēķina saņēmēji nupat janvārī saņēma rēķinu par paredzamajām izvešanas reizēm janvārī, februārī un martā. Pie izmaiņām, piemēram, atteiktām izvešanām vai papildus pieteiktām reizēm ceturkšņa laikā, nākamā ceturkšņa rēķinā veidojas pārrēķins. Visi fizisko personu līgumi, kas stājušies spēkā ar 2019.gada 1.septembri, paredz priekšapmaksu. Atgādinām klientiem – ja saskaņā ar līgumu atkritumu izvešana grafikā paredzētajā dienā nav nepieciešama, tā ir obligāti jāatsaka, pretējā gadījumā maksa par pakalpojumu tiek iekasēta,” norāda K.Andrejeva.
Ir neskaidrības ar rēķinu par atkritumiem
00:00
28.01.2020
92