Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) sākusi izsniegt pagaidu personas apliecības izmantošanai elektroniskajā vidē. Personu apliecinošie dokumenti, kuriem ārkārtējās situācijas laikā beidzies derīguma termiņš, joprojām ir derīgi personas identificēšanai Latvijā. Šāds dokuments ir obligāti jānomaina 30 dienu laikā pēc ārkārtējās situācijas atcelšanas. Ja personas apliecībai ir beidzies derīguma termiņš, bet personai ir nepieciešama identifikācija elektroniskajā vidē, e-pakalpojumu saņemšanai un droša elektroniskā paraksta radīšanai, persona varēs saņemt pagaidu personas apliecību. PMLP teritoriālās nodaļas pieņems attālināti iesniegtu personas iesniegumu pagaidu personas apliecības izsniegšanai, ja tas tiks iesniegts PMLP, izmantojot “www.latvija.lv” pakalpojumu “Iesniegums iestādei” un iesniegumā tiks norādīta kontaktinformācija.
Izsniedz pagaidu personas apliecības
00:00
17.04.2020
39