Sākot no 2021. gada 11. oktobra, Valsts
ieņēmumu dienests (VID) pakalpojumus klātienē sniegs tikai
“zaļajā režīmā”. Tas nozīmē, ka turpmāk gan VID
darbinieki, gan klienti visā Latvijā varēs sniegt un saņemt
klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem sadarbspējīgiem
vakcinācijas sertifikātiem. Par to informē VID Sabiedrisko attiecību daļa.
Arī turpmāk pieteikties klātienes apmeklējumam varēs, zvanot
pa tālruni 67120005, un ierodoties jebkurā VID klientu apkalpošanas
centrā līdzi būs jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase
vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas
sertifikātam.
Tie
iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas
sertifikāta, visus
VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID
Elektroniskajā
deklarēšanas sistēmā.
VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni
67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā
“Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo
tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu
konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur
redzamo kodu.
Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir
jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī
noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt 2
metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot
respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo
drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt VID klientu
apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja
noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Informācija
par VID klientu apkalpošanas centriem pieejama VID tīmekļvietnē
www.vid.gov.lv
sadaļā “Kontakti
– Kā ar mums sazināties? – Klientu apkalpošana”.