Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Kāpēc kavējas laikraksta “Dzirkstele” piegāde?

Foto: no “Dzirksteles” arhīva.

Kāda lasītāja no Galgauskas pagasta jautā: “Galgauskā “Dzirksteles” izdevums, kas iznāca 29.decembrī, nebija piegādāts vēl 30.decembrī. Pasts sūdzas par sliktiem ceļiem, taču pagasta centrā viss ir iztīrīts. Esot jauns pastnieks, bet vai tas attaisnojums?”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

VAS “Latvijas Pasts” Vidzemes reģiona vadītāja Gunita Tomsone “Dzirksteles” skaidro:

“Ņemot vērā Covid-19 izplatību, Latvijas Pasts jau 2021.gada 21.oktobrī publiski informēja, ka iespējami kavējumi gan klientu apkalpošanā, gan sūtījumu piegādēs. Slimības vai karantīnas rezultātā atsevišķās pasta nodaļās un piegādes punktos nākas uz laiku pilnībā nomainīt strādājošo sastāvu, aizstājot ar kolēģiem no citām struktūrvienībām vai piesaistot pagaidu darbiniekus. Tā rezultātā piegādes var būt apgrūtinātas. Izdevējiem, tajā skaitā laikraksta “Dzirkstele” izdevniecībai, informācija par potenciālajiem piegādes kavējumiem tika izsūtīta vēstulē Nr.01-10.2/288 2021.gada 20.oktobrī.

Attiecībā uz konkrēto situāciju, vēlamies norādīt, ka Galgauskas teritorijā darbu sācis jauns pastnieks, kas darba pienākumus veic atbildīgi un akurāti. 29.decembris bija viena no darbinieka pirmajām darbdienām, un slikto laikapstākļu dēļ atsevišķās pastkastītēs diemžēl laikraksts netika piegādāts, taču nākamajā darbdienā – 30.decembrī – piegāde tika nodrošināta. Aicinām klientus būt saprotošiem, jo jaunajiem pastniekiem rekordīsā laikā ir jāizprot adresācijas sistēma noteiktā teritorijā, kas bieži var būt sarežģīta un nepārskatāma, tādējādi palēninot piegādes procesus. Tāpat aicinām klientus parūpēties, lai pastkastītes būtu noformētas atbilstoši Ministru kabineta rīkojumam nr.463 “Par pasta pakalpojumu sniegšanas vietu, pasta tīkla piekļuves punktu, pastkastīšu punktu un pastkastīšu ierīkošanu, izvietošanu un noformēšanu, kā arī pārrobežu pasta sūtījumu apstrādes vietu ierīkošanu” noteiktajām prasībām, līdz ar to ērti pieejamas, kas būtiski ietekmē sūtījumu piegādes kvalitāti.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Nekorekti paust, ka Latvijas Pasta darbiniekus vajā pandēmija, uzņēmums šajos sarežģītajos apstākļos ne uz dienu nav pārtraucis savu darbību, un mūsu darbinieki nodrošina gan sūtījumu piegādes, gan klientu apkalpošanu visā Latvijas teritorijā. Arī patlaban Latvijas Pasts turpina visu pakalpojumu sniegšanu, taču atkārtoti aicinām ņemt vērā, ka pakalpojumu sniegšanā un sūtījumu piegādē iespējami kavējumi gan ārkārtējās situācijas laikā noteikto drošības prasību, gan slimības izplatības dēļ. Pašlaik būtiskākais mūsu uzdevums ir pasargāt savus darbiniekus, lai vispār varētu nodrošināt uzņēmuma darbības nepārtrauktību un attiecīgi – pasta sūtījumu, tajā skaitā abonēto preses izdevumu, piegādes. Lūdzam būt saprotošiem šajā no Latvijas Pasta neatkarīgu ārējo apstākļu diktētajā situācijā!

Latvijas Pasts aicina klientus jebkuru neskaidrību gadījumā saistībā ar uzņēmuma darbību vienmēr vērsties Latvijas Pasta Klientu centrā – 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Būsim saprotoši un savstarpēji cieņpilni!”

– Diāna Odumiņa

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.