SIA “Gulbenes autobuss” ir iesniegusi sūdzību par atklātā konkursa rezultātiem tiesību piešķiršanai sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutu tīklā. Par to liecina Iepirkumu uzraudzības biroja publiskotā informācija.
Vēstīts arī, ka pagaidām lēmums nav pieņemts. Tādējādi apstrīdēts ir VSIA “Autotransporta direkcija” lēmums citai firmai uzticēt sabiedrisko autobusu pārvadājumus Gulbenē, Alūksnē un Balvos turpmākos 10 gadus. Konkursa uzvarētāja ir SIA “Latvijas Sabiedriskais Autobuss”.
SIA“Gulbenes autobuss” valdes loceklis Gundars Kristapsons iepriekš “Dzirksteli” jau informējis, ka viņa vadītais uzņēmums oficiāli turpinās nodrošināt reģionālos pārvadājumus Gulbenē un Alūksnē līdz nākamā gada 31.martam.
- Diāna Odumiņa
Ar ko tad viņi tur apstrīd??? Ar tiem caurajiem lietū tekošajiem ar drātīm sasietajiem autobusiem???!!!
Ko tu pamuļķi sajēdz no autobusiem?
Miskastniekiem no pašvaldības baigi vajag to dotāciju! Savādāk nebūs pa ko līzi maksāt un zeķubikses pirkt. Protams, ka uz pasažieriem ir …!
Agrāk te klārēja, ka redziet, līgums sūdīgs noslēgts, vispār mēs jau braucam labdarības pēc, visu tā direkcija nosaka utt. Nu tad jau, ja viss ir tik sūdīgi, šoferiem algu nav, par ko maksāt, autobusi šroti, pasažieri izvēlas ecolines vai to pašu Liepājas autobusu, kāpēc tad ir j’āraujas pēc tā līguma? Tas tak izskatās nožēlojami! Vienkārši kādam tā miskaste atmaksājas. Pasažieri, saraksts, kursēšanas ātrums pa Madonas piķi un 50kmh nav svarīgi. Galvenais, lai nāk piķis no valsts budžeta.
Kurā stulbenes autobusā var iekāpt ar bērnu ratiem, ar velosipēdu, ar invalīdu ratiem? vai tur ir waifaijs? Vai var, no jebkuras vietas Gulbenes nov., aizbraukt uz darbu gulbenē un vakarā atpakaļ? Tie mēsli braukā pa dienas vidu, dedzina degvielu bezjēgā. Kuram tas liekas ok, izņemot dotācijas saņēmējus?
Muļķi, buss nav domāts velosipēdu pārvadāšanai. Lec virsū un min pedāļus.
Gan jau tas valdes loceklītis ir vien tāds ieliknītis, kurš gulbenes novada pasažieri un viņa vajadzības 100 gadus nav redzējis. Piķis nāk, lēnām un maz, bet regulāri! Un ne kas nav jādara!
Zābak, buss nav domāts, lai pirmspensijas dahodjagas ar hemoroīdiem, varētu pansim naudu iekrāt.
Caunītis vaŗetu paskidrot, cik, dienā, izmaksā tas autobuss (degviela, algas, amortizācija uc.) , lai pārvadātu necik pasažierus? Ja degviela būtu grāvī sasmēļama, tad ok, bet par to maksā no LV nodokļiem vai ar ārējo parādu.
Novads liels, cik izmanto sabtransu darbam?
Pieļauju, ka caunītim ir pajāt, kā tie autobusi brauc, jo bērni no rīgas, atbrauks ar savu auto, kuru līzingā sponsorē caur pašvaldību. Viņi te tā pat vairs nedzīvos. Te paliek tikai nabagi. Priekš kam nabagiem transports? Protams, es visiem rīgā stāstu, ka te viss ir pučkom, neviens nesūdzas. Neviens nekontrolē, nauda nāk, var bāzt kabatā!
Tā šitais gadsimta konkurss turpināsies mūžīgi!
Jāatgādina ka autobusi ir pilni uz darbu un vēl pilnāki atpakaļ. Ja tu nebrauc,tad nerunā par citiem. Ļoti bieži no darba braucot, ir jāstāv kājās. Un tad var pavērot, kā jauni vīrieši tēlo,ka viņi guļ… Kā smejies,audzināšanas sekas.
Ne jau visi ir ar kotletēm barojami roboti, kas strādā vienā līmenī ar vjetnamu ikejas labā! Citiem vajag to autobusu, lai no Rīgas civilizēti nokļūtu mājās. Bet šādā konfigurācijā, tas valsts naudas atsūkšanas caurums varētu arī nebūt.
Čanga, tu tak esi kaut kāds kolhoza …, kurš iedomājies sevi par rīdzenieku! 😂