Tīmekļa vietne var būt liels palīgs biznesam, lai gan izveide var šķist biedējošs uzdevums, tas tā nav. Tīmekļa izstrādes procesu var padarīt daudz vienkāršāku, veicot nelielu plānošanu. Uzņēmums “Best Site Templates” www.bestsitetemplates.com rada mājas lapu veidnes, kā arī nodarbojas ar mārketinga stratēģijas izveidi, tāpēc šajā rakstā dalās ar dažām galvenajām lietām, kas jāņem vērā, veidojot mājas lapu.
Kāda ir mērķauditorija?
Ir ļoti svarīgi sākt ar izpratni par to, kam veidojat savu mājas lapu. Jāuzdod jautājums: “Kas ir mana mērķauditorija?” Ja izveidosi divas galvenās mērķauditorijas, vietne, visticamāk, sasniegs organizācijas izvirzītos mērķus.
Zīmola veidošana
Vietne ir uzņēmuma reprezentācija, tāpēc ir svarīgi rūpīgi apsvērt zīmola identitāti.
Zīmols ietver:
- Logotipu
- Toni/pamata ziņojumu
- Krāsu shēmu
- Dizainu
- Fontu
Uzņēmuma logotips piešķir darbam identitāti, ko apmeklētāji var atpazīt. Vietnē ir jābūt uzņēmuma galvenais vēstījums. Apmeklētājiem ir jāspēj ātri saprast, ar ko nodarbojaties, kad viņi nonāk jūsu lapā. Tonim vajadzētu būt konsekventam, kas savienojas ar galveno ziņojumu. Krāsām, dizainam un fontiem, ko izmantosiet savā vietnē, ir jāpapildina jūsu zīmola vēstījums un tonis.
Mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains
Adaptīvs dizains nozīmē, ka vietnes dizains automātiski tiek mainīts, lai tas atbilstu ekrāna izmēram, kurā tā tiek skatīts. Diemžēl var būt grūti pielāgot esošo vietni un lielākoties ir izdevīgāk veikt pilnīgu pārprojektēšanu.
SEO stratēģija
Mājas lapai ir nepieciešama laba SEO stratēģija (Search engine optimization). Lai vietne būtu veiksmīga, tai ir jābūt pēc iespējas redzamākai, tieši to SEO dara. Kad potenciālie apmeklētāji izmanto meklētājprogrammas, viņi, visticamāk, izmantos atslēgvārdus un terminus, kas ir saistīti ar jūsu mājas lapas saturu. Tāpēc uzdevums ir nodrošināt, lai vietne būtu pietiekami optimizēta un tiktu parādīta rezultātu lapā. Pat nokļūstot pirmās lapas apakšā Google, var iegūt ļoti daudz skatījumu.