Gulbenes pilsētas dome katru gadu rīko cenu aptauju par preču iegādi un darbu izpildi, kas nepieciešami gan pašvaldībai, gan pašvaldības pakļautības iestādēm.
Gulbenes pilsētas dome katru gadu rīko cenu aptauju par preču iegādi un darbu izpildi, kas nepieciešami gan pašvaldībai, gan pašvaldības pakļautības iestādēm.
“Likumdošana nosaka, ka cenu aptauja izsludināma “Latvijas Vēstnesī”, tāpēc tā arī rīkojāmies, izsludinot cenu aptaujas konkursu un aicinot firmām izteikt piedāvājumus, lai tad tos izvērtētu un izvēlētos piemērotāko firmu, ar ko sadarbosimies,” saka Gulbenes pilsētas domes priekšsēdētāja vietnieks Valtis Krauklis.
V.Krauklis uzskata, ka atsaucība bijusi minimāla. Lai rīkotu cenu aptauju, ir jāpiesakās vismaz trīs firmām.
“Izvērtējam ne tikai cenas, bet arī piedāvāto preču kvalitāti. Cenu aptauju varam rīkot ne tikai gada sākumā, tomēr tā ir ērtāk, jo tad, kad jāiegādājas vajadzīgais, aptauja vairs nav vajadzīga. Tomēr līgumu šobrīd neesam noslēguši par datorpreču iegādi, tāpēc būs vajadzīga cenu aptauja,” stāsta V.Krauklis.
Pilsētas dome, piemēram, līgumus par celtniecības materiālu iegādi parakstīs ar divām firmām: SIA “Apgāde” un SIA “Vidzemes būvnieks”. Arī par saimniecības preču un griezto ziedu iegādi līgums būs ar SIA “Apgāde”, bet ziedu pušķus, nepieciešamības gadījumā arī vainagus un sēru pušķus, pilsētas dome iegādāsies zemnieku saimniecības “Krāčukakts” ziedu salonā.
Par veļas mazgāšanu saņemti divi piedāvājumi no Gulbenes slimnīcas veļas mazgātavas un SIA “Alba”. Domē līgumu parakstīs ar SIA “Alba”. Trīs piedāvājumi saņemti no degvielas piegādātājiem. Tie ir SIA “Grodi”, SIA “Gulbenes degviela” un SIA “Latvijas Statoil”. Līgumi ar firmām tiks parakstīti arī par kancelejas, pārtikas, elektroprecēm, kā arī mēbelēm, grāmatām, dezinfekcijas līdzekļiem un citu.