Turpinās Finanšu ministrijas izsludinātais konkurss par logotipu (logo) un lozungu, kuri tiks izmantoti sabiedrības informēšanas kampaņā par vienotās Eiropas valūtas – eiro, ieviešanu Latvijā.
Turpinās Finanšu ministrijas izsludinātais konkurss par logotipu (logo) un lozungu, kuri tiks izmantoti sabiedrības informēšanas kampaņā par vienotās Eiropas valūtas – eiro, ieviešanu Latvijā. Izstrādātie priekšlikumi tiek gaidīti līdz 22.februārim.
Konkursu ministrija izsludināja vēl pērn, 20.decembrī. Tajā ir aicināta piedalīties ikviena juridiska vai fiziska persona vai personu grupa. Saskaņā ar konkursa noteikumiem konkursa dalībnieks drīkst iesniegt ne vairāk kā piecus piedāvājumus, kuri atbilst darba uzdevuma prasībām. Lai piedalītos konkursā, pretendentiem jāiesniedz logo skice un lozungs, pievienojot aprakstu par to, kā logo kopā ar lozungu atspoguļo eiro ieviešanu Latvijā un Eiropas Savienības ieguldījumu vienotās eiro zonas stabilitātē un attīstībā.
Informācija par Finanšu ministrijas izsludināto konkursu ir nosūtīta Latvijas Mākslas akadēmijai un mākslas vidusskolām, aicinot piedalīties konkursā mācību iestāžu audzēkņus, kā arī mācībspēkus. Par konkursa noteikumiem pastāvīgi interesējas gan privātpersonas, gan juridiskās personas, taču ideju priekšlikumus ministrija pagaidām vēl nav saņēmusi.
Izstrādātie logo priekšlikumi jāiesniedz Finanšu ministrijā Smilšu ielā 1, 221.kabinetā, līdz 2007.gada 22.februāra pulksten 16.00. Papildu informācija, kā arī ar visi ar konkursu saistītie dokumenti pieejami ministrijas mājas lapā (http://www.fm.gov.lv/page.php?id=2925).
Ministrija pilda eiro ieviešanas projekta vadošās institūcijas funkcijas, un tā plāno izstrādāt un īstenot informācijas un publicitātes kampaņu, kur starp pirmajiem veicamajiem uzdevumiem ir izstrādāt Latvijai vienotu eiro ieviešanas dizainu (logo) un lozungu. Turpmāk logo un lozungu izmantos komunikācijas stratēģijas realizēšanā visi iesaistītie partneri, veidojot vienotu Latvijas eiro ieviešanas tēlu un veicinot tā plašu atpazīstamību sabiedrībā.
Vienota logo un lozunga izstrāde iecerēta, lai popularizētu eiro kā maksāšanas līdzekli un veicinātu sabiedrības informētību par eiro ieviešanas procesa norisēm.