Piektdiena, 19. decembris
Lelde, Sarmis
weather-icon
+2° C, vējš 0.45 m/s, D-DR vēja virziens

Pasažieri vērtēs autobusu šoferu darbu

No 13.septembra līdz 15.oktobrim Satiksmes ministrija un Autotransporta direkcija organizē akciju “Draudzīgākais autobusa šoferis”.

Tās mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību tālsatiksmes šoferu darbam, celt šīs profesijas prestižu, jo nav noslēpums, ka autobusu šoferu daudzviet nepietiek, kā arī uzlabot pasažieru pārvadājumu kvalitāti un drošību, norāda akcijas organizatori.

Akcijas laikā pasažieri vērtēs tālsatiksmes autobusa šoferu darbu un viņu attieksmi pret pasažieriem. Ir noteiktas trīs vērtēšanas kategorijas – punktuālākais, izpalīdzīgākais un smaidīgākais šoferis. Pasažieri aicināti izteikt arī savus priekšlikumus pārvadājumu uzlabošanai tālsatiksmes autobusos.

Ar anketas palīdzību akcijas organizatori cer noskaidrot sev interesējošo informāciju par tālsatiksmes autobusu pasažieriem, kas palīdzētu optimālāk organizēt tālsatiksmes pārvadājumus.

Visos tālsatiksmes maršrutu autobusos ir izvietotas apdrukātas akcijas kastītes ar anketām. Pasažieri savu vērtējumu par autobusu vadītājiem var izteikt, sūtot vēstules ar apmaksātu atbildi vai izmantojot elektroniskā pasta adresi “akcija@atd.lv”. E – pastā jānorāda pārvadātājs, maršruts, šofera vārds un uzvārds, kā arī viena vai vairākas nominācijas, kurām autotransporta vadītājs tiek izvirzīts.

Līdzīga akcija notika arī pērn.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.