Nedēļas nogalē komunālo maksājumu centrā durvis vēra liels skaits Gulbenes pilsētas iedzīvotāju, kuri vēlējās samaksāt par SIA “Baltkom TV” pakalpojumiem.
Liela daļa bija neizpratnē, ka viņi nonākuši parādnieku sarakstā, saņemot “Baltkom” brīdinājuma vēstuli, lai gan līdz šim regulāri norēķinājušies par pakalpojumu.
“Baltkom” Klientu apkalpošanas departamenta speciālisti skaidro, ka brīdinājuma vēstules izsūta tikai tiem klientiem, kuri nav laikā samaksājuši abonēšanas maksu.
Izrādās, ka saskaņā ar līgumu starp “Baltkom” un klientu katra nākamā mēneša abonēšanas maksa jāveic līdz kārtējā mēneša beigām, precīzāk līdz 25.datumam. Tas nozīmē, ka jau līdz 25.septembrim vajadzēja samaksāt par “Baltkom” abonēšanu oktobrim.
Par katru nokavēto dienu uzskaites sistēma automātiski klienta rēķinam pieskaitīs soda naudu viena procenta apmērā no pakalpojuma abonēšanas summas. Abonentu neizpratne radusies tāpēc, ka viņi līdz šim maksāja par kārtējo, nevis nākamo mēnesi, skaidro departamentā.
“Baltkom” lūdz parādus samaksāt nedēļas laikā, pretējā gadījumā bez papildu brīdinājuma tiks liegta iespēja turpmāk izmantot “Baltkom” pakalpojumus, atvienojot dzīvokli no kabeļtelevīzijas tīkla. Atkārtots pieslēgums tiks veikts tikai pēc parādu nomaksas, un maksa par šo pakalpojumu ir 5,45 lati.
Ja klients ir samaksājis par saņemto pakalpojumu, tomēr pienākusi brīdinājuma vēstule, viņam par to izdarītajiem maksājumiem steidzami jāziņo “Baltkom”, zvanot pa tālruni 67480048. Var zvanīt arī sestdienās un svētdienās.
Par “Baltkom” pakalpojumu var maksāt ne tikai komunālo maksājumu centrā Gulbenē, bet arī visās banku filiālēs.