Esam iebaidīti par iespējamiem krāpnieciskiem tālruņa zvaniem vai viltus īsziņām un aizdomīgām manipulācijām internetā. Varbūt ir labi nezaudēt modrību. Nesen saņēmu dīvainu tālruņa zvanu. Klausules otrā pusē raudāja sieviete. Stāstīja, ka ir cietusi autoavārijā un ka viņai vajadzīga palīdzība. Tā kā zvanītāju neatpazinu un arī numurs bija man svešs, jautāju, kas viņa ir. Atbilde bija: “Kas?! Protams, tava meita.” Kaut kā nenoticēju balss intonācijai. Tas, pirmkārt. Otrkārt, tiešām neesmu meitas māte. Sarunu tālāk neizvērsu. Tikai teicu: “Jūs esat kļūdījusies vai arī šis ir neveiksmīgs muļķošanās gadījums.” Viss. Atvienojos no zvana. Viņa otrreiz nepārzvanīja.
Bet gadās arī gadījumi, kas nav saistāmi ne ar krāpšanu, ne ar muļķīgiem jokiem. Piemēram, nesen savā privātajā e-pastā saņēmu bankas uzaicinājumu doties uz Jēkabpils filiāli 29.janvārī pēc internetbankas piekļuves atjaunošanas. Vēstule bija no bankas, kuras kliente es patiešām esmu. Taču ar manu internetbanku viss ir kārtībā.
Abonē digitālo saturu pirmajām 4 nedēļām par 0.99€*
Digitālā satura abonementiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur tiks atspoguļoti notikumi un procesi vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs, kā arī par 90% mazāk reklāmas.