1.maijā redakciju sazvanīja gulbenietis Vilnis Vītols, kurš ir neizpratnē par lielveikala “Maxima” akciju.
“Ir jāiepērkas par 15 eiro, lai lētāk varētu nopirkt sieru, krējumu, kečupu. Vajag salasīt preces 15 eiro vērtībā un tikai tad lētāk var nopirkt šos produktus! Es uzskatu, ka tas nav pareizi. Tātad, ja tev ir nauda, tad tu vari dabūt šos produktus lētāk. Dala nabagos un bagātajos? Tā ir diskriminācija. Vai tad nav? Tas pazemo cilvēku! Tas visiem nav pa kabatai. Ļoti daudziem 15 eiro ir liela nauda. Es neizprotu šīs akcijas mērķi,” saka V.Vītols.
Atbild “Maximas” Korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Raina Anna Ločmele: “Novērtējam klienta atgriezenisko saiti, kas palīdz mums uzlabot savus darbības procesus! Neatkarīgi no apstākļiem “Maximas” viena no galvenajām prioritātēm ir bijušas rūpes par Latvijas iedzīvotājiem, lai nodrošinātu zemas cenas augstas kvalitātes produktiem visos mūsu veikalos Latvijā. Katru nedēļu “Maximas” veikalu tīklā piedāvājam saviem klientiem akcijas vairākiem tūkstošiem dažādu produktu, attiecīgi piedāvājot gan lielākas izvēles iespējas, gan izdevīgas cenas. Kampaņu un akciju ietvaros papildus var tikt izmantoti arī dažādi mehānismi. Akcija “Maģiskais četrinieks” ļauj nodrošināt ikdienā ļoti pieprasītus produktus par vēl zemākām cenām, iepērkoties par vismaz 15 eiro. Šo piedāvājumu var izmantot, piemēram, organizējot savu iknedēļas pirkumu grozu, iepērkoties reizi nedēļā, kad pirkuma grozs ir lielāks, tādējādi ietaupot vēl vairāk.”