Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+4° C, vējš 1.77 m/s, DA vēja virziens

"Talsu autotransporta" apgrozījums pērn palielinājies par 31,1 % (8)

Foto: no “Dzirksteles” arhīva

Pasažieru pārvadātājs AS “Talsu autotransports” pagājušajā gadā strādāja ar 9,599 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 31,1 % vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 0,5 % – līdz 966 764 eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pagājušajā gadā “Talsu autotransports” sniedza sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutu tīkla daļā “Talsi”, balstoties uz tiešā piešķīruma līgumu.

Savukārt 2024.gada novembrī kompānija sāka nodrošināt sabiedriskā transporta pakalpojumus, pamatojoties uz iepirkumā iegūtajām tiesībām un noslēgto vienošanos ar SIA “Tukuma auto”. Uzņēmums noslēdzis desmit gadu līgumus ar Autotransporta direkciju (ATD) par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu maršruta tīkla daļās “Jelgava, Dobele” un “Gulbene, Alūksne, Balvi”.

Tāpat “Talsu autotransporta” zīmols no pagājušā gada pakāpeniski tiek mainīts uz “Wanema”.

Turpmāk kompānija plāno pētīt pasažieru un kravu autopārvadājumu tirgu, piedalīties cenu aptaujās un izsludinātajos konkursos, pildīt līgumsaistības, turpināt atjaunot un aprīkot autoparku, kā arī veikt jaunu tirgus izpēti un apgūt pakalpojumu sfēru.

2023.gadā “Talsu autotransports” strādāja ar 7,323 miljonu eiro apgrozījumu un 971 450 eiro peļņu.

Kompānija reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 218 809 eiro. “Talsu autotransporta” patiesais labuma guvējs ir Jānis Ernests Neimanis.

Komentāri (8)

Līga
16:30 05.08.2025
Tukši autobusi braukā un valsts grūž tādu naudu, algas autobusu šoferiem zem 1000 uz rokas .Kā var tādu kaut ko pieļaut. Pārsvarā pensonāri strādā un tad klausies, ka avārijas notiek. Tāpēc jau stikli ir notonēti, lai var braukāt ar tukšiem autobusiem. Naudas atmazgātāji .Valsti izputina. Kases aparāti arī kaut kādi lētie sūdi, kur gaidi 5 minūtes biļeti.
Joske 30 milj.
18:18 05.08.2025
Tie nav būsi,bet zārki,bez gaisa un telpas
Urbis
19:26 05.08.2025
Tas viss ir buldozera darbu sekas... Nāsī rāvējs izjauca strādājošu sistēmu, lai radītu no valsts dotācijas.
08:32 06.08.2025
Ārprāts, kas lai iztur tos 10 gadus!!! Atjaunošot autobusu parku!!! Ar ko??? Ar tādiem pašiem, jeb vēl sūdīgākiem busiem kā jau esošie??? Ar likumu vajadzētu aizliegt tādiem kursēt maršrutos, kuri ilgāki par stundu!!! Kur tad ir tās ērtības pasažieriem??? Neērtie, cietie sēdekļi, karstā laikā kondicionieru darbības traucējumi, ziemā otra galējība- karstums tāds, ka vairs nav ko novilkt, pieturu baurošana!!
Aņa.
13:03 06.08.2025
Daudzus reisus noņēma. Slikti ļoti slikti. Uz pilsētu vasarā neiespējami tikt. Ne jau visi var mašīnu atļauties.
Vista
14:30 06.08.2025
..Neērtie, cietie sēdekļi, karstā laikā kondicionieru darbības traucējumi..Piekrītu + ja esi garāks par 1.60 tad kājām nav vietas. Stundām esi iespiests sēdeklī. Ar tādu autobusu labi ja var pabraukt rajona robežās, bet ne jau tālāk.
.Anna
18:14 06.08.2025
Atkal sākas kājās stāvēšana rīta Pērles autobusā. Kad reiz sapratīs,ka Avoti sāk strādāt....
Inga
23:24 06.08.2025
Tur jau dispečere vainīga, kura uz Daukstēm-Līgo sūta lielo autobusu, uz Avotiem sūta mazo autobusu, kur cilvēki. Tur jau šoferi nav vainīgi, tur dispečere vainīga, kura nesaprot ko dara, jācieš pasažieriem un ilgi būs jāstāv kājās, ja ar tādu domāšanu cilvēks strādā.

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.