Aptuveni 26 000 cilvēku Latvijā nodarbojas ar tiešo tirdzniecību, tas ir, izmantojot personiskos kontaktus, piedāvā līdzcilvēkiem iegādāties kāda konkrēta ražotāja preces vai pakalpojumus.
Latvijā tiešā tirdzniecība ir populārāka nekā Lietuvā vai Igaunijā. Baltijas Tiešās tirdzniecības asociācijas (BTAA) veiktais pētījums liecina, ka Latvijā gandrīz 60% respondentu ir iegādājušies produktus ar tiešās pārdošanas palīdzību, kas ir par 10 procentiem vairāk nekā 2007. gadā, kad tika veikts iepriekšējais pētījums.
Lietuvā un Igaunijā tiešā pārdošana ir mazāk populāra – preces un pakalpojumus šādā veidā ir iegādājušies attiecīgi 48 un 41% aptaujāto. Pircēji Latvijā novērtē tiešo pārdošanu, jo tā ir iespēja pirkt lētākus produktus, kā arī iegādāties preces, kas nav pieejamas veikalā.
Lietuviešiem nav vienota viedokļa par ieguvumiem no tiešās pārdošanas. Savukārt igauņiem vislielākais ieguvums šķiet produktu piegāde mājās – šādi domā 27% aptaujāto Igaunijas patērētāju.