Trešdiena, 24. decembris
Ādams, Ieva
weather-icon
+-4° C, vējš 0.89 m/s, R-DR vēja virziens

airBaltic sāga vēl nav galā

BAS vēlas, lai valsts kompensē arī agrāk veiktos ieguldījumus. «Sarunas turpinās,» uz jautājumu, vai nacionālās aviokompānijas airBaltic akcionāru starpā panākta vienošanās, atbildēja valdības nolīgtā konsultanta airBaltic problēmu risināšanai Prudentia vadītājs Ģirts Rungainis.

Lai gan valdība otrdien lēma piedalīties airBaltic finanšu situācijas stabilizēšanā, abiem akcionāriem ieguldot aviokompānijā 50-70 miljonus latu, airBaltic privātais īpašnieks Baltijas aviācijas sistēmas (BAS) domā, ka valsts ieguldījumam pašlaik būtu jābūt lielākam nekā BAS.

 

«BAS atbalsta airBaltic valdes un padomes apstiprināto kapitāla palielināšanas piedāvājumu par 63,68 miljoniem latu, akcionāriem ieguldot kapitālā proporcionāli tiem piederošo akciju skaitam, un turpmāku proporcionālu akcionāru finansējumu lidsabiedrības attīstībai,» norādīja BAS valdes locekle Inga Piterniece.

 

Ņemot vērā, ka pēdējā gada laikā BAS ieguldījusi airBaltic vairāk nekā 50 miljonus eiro, «valstij kā akcionāram, piedaloties ieguldījumā airBaltic, patlaban būtu jānodrošina proporcionāls lidsabiedrības finansējums kā privātajam akcionāram – tātad ap 55 miljoniem eiro – papildus pamatkapitāla palielināšanai,» uzskata I. Piterniece.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.