„Unilever” turpmāk pārstāvēs tādus zīmolus kā „Ingman”, „Jättis”, „Totally” un „SuperViva”.
Rīga, 2011. gada 20. decembris – atsaucoties uz savu 2011.gada 11. oktobrī sniegto paziņojumu, „Unilever” šodien apstiprināja „Ingman Ice Cream” iegādes noslēgšanu. Darījums vēl vairāk nostiprina kompānijas „Unilever” pozīcijas saldējuma tirgū, un ir lielisks papildinājums tās spēcīgajiem un jau labi zināmajiem zīmoliem, piemēram, „Magnum” , „Carte d’Or” un „Algida”.
„Tas ir liels gods šos divus biznesus apvienot vienā, un mēs esam pārliecināti, ka kopā varēsim pilnveidot un attīstīt „Ingman” un „Unilever” prasmes, iemaņas un zināšanas,” norāda Pēters Ingmans (Peter Ingman), „Ingman Ice Cream” ģenerāldirektors.
„Noslēgtais darījums ļaus nodrošināt pircējus ar vēl plašāku spēcīgu zīmolu klāstu, kas jau ir iemantojuši patērētāju atzinību. Turklāt darījums atbilst mūsu iegādes stratēģijai, kas vērsta uz mūsu portfolio stiprināšanu svarīgākajās valstīs un kategorijās,” turpina Sandžejs Dube (Sanjay Dube), „Unilever” Polijas un Baltijas valstu priekšsēdētājs, Izpilddirektora vietnieks Centrālās un Austrumeiropas valstīs.
„Ingman Ice Cream” darbus turpinās kā ierasts Pētera Ingmana vadībā, kamēr „Unilever” attiecīgo nozaru vadību komandas sāks uzkrāt zināšanas par „Ingman” biznesu, darba kārtību un to, kā nākotnē sadarboties vislabāk.
„Ingman Ice Cream” saldējuma biznesā strādā ap 700 darbinieku, un uzņēmumam ir ražotnes Sibbo (Somija), Åhusā (Zviedrija), Mažeiķos (Lietuva) un Gomeļā (Baltkrievija). „Ingman Ice Cream” saldējuma zīmolu gada pārdošanas apjomi 2010. gadā sasniedza 70 miljoni eiro.