Otrdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva
weather-icon
+-5° C, vējš 0.45 m/s, Z vēja virziens

Daugavpilī gatavojas būvēt vagonus

“Latvijas dzelzceļa” meitas uzņēmums kopā ar ārvalstu investoru pēc gada Daugavpilī varētu sākt pirmo dzelzceļa vagonu būvniecību. Par šo ieceri vakar pastāstīja VAS “Latvijas dzelzceļš” (“LDz”) viceprezidents Edvīns Bērziņš.

 

Vēl 3 – 5 mēneši būtu vajadzīgi vagonu mezglu sertifikācijai saskaņā ar ES prasībām.

 

E. Bērziņš teic, ka patlaban tiek izmantoti visi iespējamie vagoni, kas kustas un ir atbilstošajā tehniskajā kārtībā, tomēr nav piemēroti konkrētās kravas pārvadāšanai.

 

Janvāra beigās “LDz” valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis intervijā arī uzsvēra – problēma ir saņemt atpakaļ vagonus, ar kuriem kravas aizvestas. Tos izmanto citi pārvadātāji, kuriem arī nav ar ko vest savas kravas.

 

“LDz” vagoni ir jāmeklē pie citiem pārvadātājiem, bet par to ir jāmaksā nomas maksa.

 

“Ņēmām vērā valdības uzstādījumu par atbalstu Latgalei, kur ir daudz brīva darbaspēka, mūsu stratēģiskās intereses un to, ka Daugavpilī ir laba mūsu meitas uzņēmuma “Ritošā sastāva serviss” bāze, kur patlaban remontē lokomotīves un vagonus, tostarp arī tos, kas atvesti uz Latviju no citām valstīm. Tieši uz Daugavpils bāzes pamata varētu veidot kopuzņēmumu vagonu būvniecībai kopā ar ārvalstu investoru. No investoriem ir jau konkrēti piedāvājumi,” tā E. Bērziņš.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.