Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

SIA “Gulbenes autobuss” atlaidīs vairāk nekā 30 šoferus

GUNDARS KRISTAPSONS, SIA “GULBENES AUTOBUSS” VALDES LOCEKLIS. Foto: no “Dzirksteles” arhīva

Ar 1.novembri SIA “Gulbenes autobuss” plāno atbrīvot no darba 17 šoferus Gulbenē un vēl vairākus Alūksnes filiālē, kopumā vairāk nekā 30 cilvēkus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šāda rīcība ir saistīta ar to, ka uzņēmumam šobrīd vairs nav valsts pasūtījuma pasažieru pārvadājumu veikšanai ar autobusiem. Šo nišu konkursa kārtībā uz 10 gadiem ir pārņēmusi AS “Talsu autotransports”.

“Atbilstoši likumdošanai, ja pakalpojums nav jānodrošina, tad notiek darbinieku atlaišanas process,” “Dzirkstelei” apstiprināja SIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Gundars Kristapsons.

Tajā pašā laikā viņš nejūtas nolaidis rokas un saka: “Uz to bildi var dažādi skatīties, jo tie pārvadātāji, kuri jau kopš 2021.gada uz 10 gadu līguma pamata nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālajos maršrutos, cieš milzīgus zaudējumus. Tas ne tikai saistībā ar karteļa skandālu. Jāņem vērā, cik maksā viens nobrauktais kilometrs. No tā veidojas visa bilde kopsummā. AS “Liepājas autobusu parks” zaudējumi ir vairāk nekā miljons eiro. SIA “Daugavpils autobusu parks” ir 300 000 eiro zaudējumi. Skaidrs, ka tik lielus zaudējumus no gada gadā nevar atļauties. Tas nozīmē, ka tā bilde visādi var pagrozīties. Skatīsimies.”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

SIA “Gulbenes autobuss” turpinās pildīt Gulbenes novada pašvaldības pasūtījumus, tiesības uz kuriem iegūtas, piedaloties publiskajos iepirkumos.

Jau rakstījām, ka uzņēmums veiks skolēnu speciālos pārvadājumus šajā un nākamajā mācību gadā, par to kopumā pašvaldība maksās 700 000 eiro bez PVN. Tāpat SIA “Gulbenes autobuss” nodrošinās pasažieru neregulāros pārvadājumus Gulbenes novada pašvaldības un tās iestāžu vajadzībām līdz 2025.gada 31.augustam, par to saņemot no pašvaldības 55 000 eiro bez PVN.

#SIF_MAF2024 #manspagastsmanapilsēta

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par raksta saturu atbild “Dzirkstele”. Publikācija tapusi projektā “Mans pagasts, mana pilsēta” sadarbībā ar laikrakstiem “Staburags”, “Zemgales Ziņas”, “Bauskas Dzīve”, “Ziemeļlatvija”, “Alūksnes un Malienas Ziņas” un “Latvijas Avīze”.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (9)

  1. Vajag kaa Jēkabpilī pirms gadi 7 autobusu parkaa atsledxniekiem alga 270 bet direktoram 3000 tad viss atmakssjas

    10
    1
  2. Varbūt paņems strādāt jaunais uzņēmums? Kurš tad te labprātīgi nāks dzīvot uz laukiem? Cerams.

    8
    1
  3. Nu, nu , nespļauj akā no kuras dzer , sevi cienošs latvietis nedzīvo netīrajā ,nolaistajā, smakojošā, kriminālā Rīgā, kurā drīz latviešu valodu nedzirdēs.’ Kam ir nauda, tie dzīvo privātmājā laukos un mazpilsētās, kur piem. bērnus var mierīgi palaist uz ielas.

    16
    1
  4. Jā,man ļoti patīk dzīvot savā mājiņā. Izņemot problēmas, kas tūlīt radīsies ar tikšanu uz darbu. Izdomās nolikvidēt kādu pieturu,tā viss. Jau esmu gados, lai aizietu uz nākošo, kas ir 3 km tālāk. Un vispār mums ir tikai viens autobuss,kā tikt. Nākošā problēma ir ziemā. Ar sniegu. Neesmu tuvu ceļam. Ar kājām jau var izbrist,bet divas reizes nenāca pat autobuss. Bērniem ir savādāk. Ja nenāk ,paliek mājā. Bet viennozīmīgi, esmu tikai par laukiem. Ja runājam par bērniem un ģimenēm. Viss labi,ja bērni turas ap māju,bet ja sāk klīst pa kaimiņu pagalmiem,kad iestājas tumsiņa, tad vairs nav labi. Tādas pārdomas par dzīvi.

  5. Kāda starpība, kāds tur operātors tos autobusus dzenā, ja tas nav uz klientiem orientēts serviss, bet vairāk, kaut kāds politbizness. Protams, ka tur būs zaudējumi, jo kurš tad brauks pa tik nejēdzīgiem maršrutiem, pārsvarā pa dienas vidu! Re, kur tas gulbenes autobuss operē arī Alūksnē, bet no Gulbenes uz Alūksni, tā normāli aizbraukt nevar. Ir autobuss uz Kalncempjiem no Alūksnes un ir autobuss uz Letēm no Gulbenes. Kāpēc nevar būt viens autobuss, tur tagad ceļš ir labs, bet jābrauc ir caur Lejasciemu? Jo vairāk neloģisku maršrutu, jo mazāk pasažieru, jo vairāk stundas var nobraukāt un sarakstīt atskaitēs! Tur ir jābūt nepārtrauktam pilnveidošanas procesam, lai būtu pasažieri, kas pārsēstos no privātā auto uz busu, bet ir pilnīgs pofigs, jo 10 gadus var tā braukāt un ATD tik maksās! Reāla valsts naudas izzagšana.

    4
    2
  6. Slimnīcas, skolas, pasti, ambulances, autobusu parki, viss pamazām veras ar vien vairāk ciet. Kas būs nākamais? A nākamais būs šis neizdevušais veidojums, tā saucamais veiksmes stāsts.

    4
    1
  7. Un tu domā, ka atnāks svešie un sakārtos labāk kā vietējie?
    Svešajiem vispār būs pie kājas mūsu problēmas.

    12
    2
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.