Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs, ministrijas Valsts sekretārs Vigo Legzdiņš, Autoceļu direkcijas ģenerāldirektors Olafs Kronlaks un citas amatpersonas 20.un 21.jūnijā visos Latvijas rajonos apsekoja autoceļus.
Satiksmes ministrs Anatolijs Gorbunovs, ministrijas Valsts sekretārs Vigo Legzdiņš, Autoceļu direkcijas ģenerāldirektors Olafs Kronlaks un citas amatpersonas 20.un 21.jūnijā visos Latvijas rajonos – arī Gulbenes – apsekoja autoceļus un pārliecinājās par to uzturēšanas darbu kvalitāti.
Ministrijas darba grupu Gulbenes rajonā vadīja ministrijas Valsts sekretāra vietnieks Uldis Lakševics. Pavisam izveidotas astoņas darba grupas.
“Komisija bedrīšu remontu izvērtēja 30 procentos ar melno asfalta segumu klātajos ceļos un atzina, ka ir paveikts viss iespējamais. Izbraucot pirmās kategorijas autoceļus, uzreiz tika pamanītas sakoptās ceļmalas,” stāsta Latvijas Autoceļu direkcijas Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters.
Braucot pa ceļa posmu Pļaviņa – Madona – Gulbene, secināts, ka tikai ar bedrīšu aizlāpīšanu ir par maz. Nepieciešama brauktuves rekonstrukcija, īpašu uzmanību pievēršot ceļa pamatnei.
“No autovadītājiem saņemtas pretenzijas par grantēto brauktuvju kvalitāti, tāpēc braucām arī pa veco Jaungulbenes ceļu. Bija jūtama “trepe”, bet diemžēl finansiālo līdzekļu pietiek tam, lai otrās kategorijas ceļus greiderētu reizi mēnesī,” stāsta L.Aumeisters.
Ministrs A.Gorbunovs uzskata, ka pamatā ir izdevies izpildīt solījumu līdz Jāņiem pabeigt bedrīšu remontu. Problēmas vēl ir tikai Rīgā un Rīgas rajonā, kur asfalta seguma ceļu ir uz pusi vairāk nekā citur. Arī satiksmes intensitāte ir lielāka.
Šogad ceļu remontdarbiem jau izlietoti 2,5 miljoni latu, kas ir vairāk nekā plānots. Papildus vēl vajadzīgs vismaz 400 000 latu.