Lai atvieglotu iedzīvotājiem komunikāciju ar AS “Sadales tīkls”, kas ir īpaši svarīgi gadījumos, kad ir traucēta elektroapgāde, no 1.jūlija AS “Sadales tīkls” ir ieviesusi četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus, un turpmāk jautājumos par elektroapgādi klienti tiek aicināti zvanīt uz bezmaksas informatīvo tālruni 8 403, bet elektrotīkla bojājumus pieteikt, zvanot uz tālruni 8 404.
Šobrīd klienti saziņai ar AS “Sadales tīkls” izmanto informatīvo bezmaksas klientu servisa tālruni 80 200 403 un elektroapgādes traucējumus piesaka, zvanot uz tālruņa numuru 80 200 404, bet turpmāk komunikācijai klienti ir aicināti izmantot saīsinātos četrzīmju tālruņa numurus 8 403 un 8 404. Jaunie tālruņa numuri izveidoti klientu ērtībām, jo tos ir vieglāk atcerēties un ievadīt telefonā, kas ir būtiski gadījumos, kad ir konstatēts elektrotīkla bojājums vai bīstama situācija elektrotīkla tuvumā. Arī turpmāk zvani AS “Sadales tīkls” klientu servisam būs bez maksas, un esošie astoņzīmju tālruņu numuri paralēli jaunajiem četrzīmju numuriem darbosies vēl trīs gadus.
“Pēc elektroenerģijas tirgus atvēršanas ikviens klients atbildes uz jautājumiem, kuri ir saistīti ar elektroapgādi, var uzzināt pie sava elektroenerģijas tirgotāja un AS “Sadales tīkls” klientu servisā. Klienti arvien vairāk novērtē pašapkalpošanās iespējas, informācijas iegūšanai un saziņai izmanto mājas lapu, sociālos tīklus, bet juridiskie klienti aktīvi izmanto uzņēmuma pašapkalpošanās portālu www.e-st.lv. Pērn AS “Sadales tīkls” klientu portāla apmeklējumu skaits pārsniedza 310 tūkstošus un klientu servisa atbildēto zvanu skaits – 580 tūkstošus, tādēļ AS “Sadales tīkls” turpina sadarboties gan ar elektroenerģijas tirgotājiem, gan rūpīgi izvērtē iespējas, kā uzlabot un pilnveidot klientu apkalpošanu. Četrzīmju telefona numuru ieviešana ir vēl viens solis, lai savstarpējā komunikācija ar klientiem būtu vienkāršāka un operatīvāka,” skaidro AS “Sadales tīkls” Klientu vadības direktors Imants Krūmiņš.
AS “Sadales tīkls” atgādina, ka informāciju par plānotajiem un neplānotajiem elektroapgādes pārtraukumiem, plānoto elektroenerģijas skaitītāja maiņu un gadījumos, kad elektroenerģijas skaitītājs tiek atslēgts vai pieslēgts, uzņēmuma klienti operatīvi saņem uz mobilo tālruni nosūtītā īsziņā vai e-pasta vēstulē, savukārt ar klientiem, kuri savu kontaktinformāciju nav norādījuši, AS “Sadales tīkls” sazinās, sūtot vēstules pa pastu. Klienti, kuri nesaņem operatīvos paziņojumus īsziņas veidā vai e-pasta vēstulē, aicināti pārbaudīt un aktualizēt savu kontaktinformāciju, sūtot informāciju uz e-pastu st@sadalestikls.lv, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8 403, kā arī saziņai ar AS “Sadales tīkls” izmantot sociālos tīklus.
AS „Sadales tīkls” ir elektrotīkla uzturētājs un attīstītājs Latvijā, kas nodrošina elektroenerģijas piegādi vairāk nekā vienam miljonam klientu objektu visā Latvijas teritorijā un elektroenerģijas sadales tīklu kopgarums ir gandrīz 95 000 kilometri.