Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Projektā “Skola2030” plāno paaugstinās vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu pedagogu digitālo pratību

Foto: “Pexels.com”.

Projektā “Skola2030” plānots paaugstināt vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu pedagogu digitālo pratību, aģentūrai LETA skaidroja mācīšanās platformā “skolo.lv”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Valsts izglītības satura centrs (VISC) noslēdzis līgumu par pedagogu apmācībām tiešsaistes mācību vides lietošanā. Kā skaidroja “skolo.lv”, to mērķis ir paaugstināt vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu pedagogu digitālo pratību, apgūstot visām izglītības iestādēm, kas īsteno vispārējās izglītības saturu, bez maksas pieejamo mācīšanās platformu “skolo.lv”.

Plānots, ka skolotāji varēs apgūt platformā pieejamās mācību procesa organizācijas un vadības iespējas, attālināti vai klātienē organizējot mācības. Tāpat skolotāji varēs apgūt platformas rīkus skolēnu formatīvajā un summatīvajā vērtēšanā un individuālā progresa monitoringā, savstarpējo sadarbību starp skolotājiem un skolēniem.

Paredzēts, ka mācības tiks īstenotas pašvadītā veidā e-vidē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Mācīšanās platforma “skolo.lv” ir paredzēta skolotāja un skolēna ikdienas darbam skolā, mācību plānošanai un vadīšanai gan klātienē, gan attālināti un, īstenojot kombinētas mācības. Tajā skolotājs var veidot savus e-kursus ar interaktīviem uzdevumiem, demonstrējumiem, pārbaudes darbiem vai arī izmantot jau gatavus e-kursu paraugus.

Vienlaikus “skolo.lv” nodrošina skolotāja un skolēna ikdienas sadarbības iespējas, tādējādi dodot iespēju skolēnam iepazīties ar skolotāja izvēlētajiem, pēctecīgi izkārtotajiem mācību materiāliem un veicot dotos uzdevumus. Savukārt skolotājs var sekot līdzi skolēna darbam, atbalstīt un sniegt atgriezenisko saiti par paveikto.

Tāpat skolēns mācību procesā var sazināties ar skolotāju un klases biedriem un koplietot dokumentus, izmantojot piedāvātos saziņas risinājumus. Savukārt skolotājs var ērti vienkopus piekļūt skolēnu iesniegtajiem darbiem katrā mācību priekšmetā un kursā, kuru viņš māca, un analizēt viņu sniegumu, lai plānotu tālāko darbu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

VISC bija izsludinājis iepirkumu konkursu par programmas “Mācīšanās platformas “skolo.lv” pamata funkciju izmantošanas iespējas vispārējās izglītības programmās” izstrādi un īstenošanu, un tajā tika saņemti trīs piedāvājumi. Viens no pretendentiem – SIA “Magnetic Proffesional” – nebija iesniedzis tehnisko piedāvājumu, tādēļ viņu piedāvājums ir atzīts par izslēdzamu un neatbilstošu. Savukārt SIA “MVS centrs” bija iesniegusi piedāvājumu par augstāku cenu nekā SIA “Datorzinību centrs”, tādēļ arī viņu piedāvājumam tika atteikts. Paredzēts, ka programmas izstrādi un īstenošanu veiks “Datorzinību centrs”, par to saņemot 102 600 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.

LETA

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.