Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Pilnvērtīgu defektu labošanu ceļa posmā Tirza-Galgauska vēl tik drīz nesola

Gan Gulbenes novada domes priekšsēdētājs Andis Caunītis, gan VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters kārtējo reizi pārliecinājās, cik sliktā stāvoklī ir ceļa posms Tirza-Galgauska, un noslodze, kā abi atzina “Dzirkstelei”, šim ceļam ir liela. Foto: Gatis Bogdanovs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šonedēļ Gulbenes novada domes priekšsēdētājs Andis Caunītis, izpilddirektore Antra Sprudzāne kopā ar VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Gulbenes nodaļas vadītāju Laimoni Aumeisteru apsekoja ceļa posmu Tirza-Galgauska saistībā ar pasākumu “Skroderdienas Silmačos”, kas 23.jūnijā notiks Druvienā.

Tiem, kas izmantos šo ceļu, lai nokļūtu līdz Druvienai, jārēķinās gan ar nervu, gan mašīnas bojāšanu, jo tikai pagājušajā gadā remontētais ceļš no Galgauskas līdz Tirzai ir ļoti sliktā stāvoklī un līdz pasākumam, visticamāk, netiks savests kārtībā.

Šobrīd posms četru kilometru garumā ir ļoti sliktā stāvoklī. Pašlaik ir uzliktas ātrumu ierobežojošās ceļa zīmes un nav apskaužami autovadītāji, kuri ikdienā brauc pa šo ceļu, lai nokļūtu uz darbu vai mājām. Šķiet, ka novadā pirmo reizi ir šāda situācija, kad pavisam nesen remontēts ceļš ir tādās bedrēs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Dzirkstele” jau rakstīja, ka 2021.gadā AS “8 CBR” veica valsts vietējā autoceļa Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi posma no 37,315. līdz 41,671.kilometram seguma atjaunošanu. Seguma atjaunošanas gaitā tika sakārtota ūdens atvade, izbūvēts minerālmateriālu pamats un veikta divkārtu virsmas apstrāde. Tika veikts arī tilta pār Tirzas upi remonts. Diemžēl ziema un nepastāvīgie laikapstākļi identificēja nepilnības un defektus veiktajos darbos.

VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova “Dzirksteli” informē, ka būvnieks – SIA “8 CBR” – 13.jūnijā veica satiksmei bīstamo bedru remontu ceļa sākuma un beigu posmā un 15.jūnijā turpināja šos darbus. “Jautājums par pilnvērtīgu defektu labošanu ar SIA “8 CBR” tiks risināts tālāk atbilstoši līguma nosacījumiem,” norāda A.Kononova.

“Dzirkstele” bija klātesoša apsekošanas brīdī. A.Caunītis atzina, ka, braucot pa šo ceļa posmu, līdzi jāvadā arī rezerves ritenis. “Ja bedres ir dziļākas un zemāka mašīna, tad remonts ir garantēts,” teica A.Caunītis. Interesējoties, vai pašvaldība var kaut kā ietekmēt šī ceļa posma sakārtošanu, viņš atbildēja, ka jāturpina runāt ar “Latvijas Valsts ceļu” vadību.

– Inita Savicka

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (9)

  1. Jums pilnībā nav kauna. Superīgi. Neviens nav vainīgs. Kad jūs beidzot beigsat vainot ziemu un laika apstākļus!!! Tā kā mūžā nebūtu bijusi ziema. Jāprasa tā— vai Avotu,Dimdiņu cilvēki var tā strādāt? No skolotāja visi zin prasīt,lai bērnam būtu viss iemācīts. No apkopēja,sētnieka prasa perfektu kārtību. Kas tas ir un kad tas beigsies???? Kuru kabatās paliek miljoni? Nezinu gan,kam vajag tādu satiksmes ministru!!!!!

    30
  2. O jaa.šitais ceļš ir labais. Pat vietām nav, vietas kur tās bedres apbraukt. Nosētas no vienas vietas kā meža bekas….. Un kas ne jau valsts ceļi savas lepnās mašīnas lauž. Bet tie dimdiņi ar saviem traktoriem rudeņos, pavasaros, vasarā dragā tā kad putekļi vien griežas.lizums-tirza.tirza-lizums.

    10
    2
  3. Būvniekam jāņem nost sertifikāts un liegums piedalīties jeb kādā ceļu būvniecības konkursā….

    25
  4. Te ir redzams ķēdes režīms,nelabvēlīgs sabiedrībai kas lieto šo ceļu.Pirmais likumi normatīvos aktos,kas atļauj būvniekam bez sirds apziņas likt mīksto,tikai skaitīt peļņu.Otrs tāds būvnieks kā 8CBR vnk šausmas ko viņš ir piekakājis Gulbenes nov.,veicot ceļu remontus,pašreiz hīts kādā ātrumā notiek darbi Svelberģi,parodīja.Objekti ir piegrābti,bet cilvēku resursu trūkst!Un vai šādam būvniekam nevar anulēt licenses vai nepielaist pie Valsts pasūtijuma.Un trešais Aumeistara kungs,iedzīvotāji pārmaksā ceļu nodokļos to naudiņu,ko mēs saņemam pretī ar pieņemtiem darbiem,jo Jūs to ceļu pieņēmāt kā institūcija!?

    16
  5. Dubulto virsmas apstrādi drīkst veikt tikai jūnijā un jūlijā, ja labi laikapstākļi tad arī augusta sākumā. Atkal līdz ziemai novilks, tad sāks remontēt un d***ā darbs un materiāls

  6. Iepirka lētāko materiālu un tagad tiesu darbi. Bitumens pie visa vainīgs…. Interesanti kāpēc Galgauskā ar bitumenu viss ok, bet uz Tirzu tas nokusa lidz ar sniegu? Bedres vismaz varētu aizbērt ciet, nu ko tas dod aizbrauc vīri vienreiz, otrreiz, foto sataisa, bet atbildības un darbības nekādas….

  7. Tak veel kadu rallija posmu lai palaiz pa tiem celiem. Kads tas posms izskatijas pec slavena Sarmas rallija sogad. Uzreiz vareja saprast,ka remonts bus vajadzigs pamatigs. Labi ka pilns atrumposms tur nebija,jobka redzams pietikai ar to ka veica parbraucienu.

    2
    2
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.