Lizumnieši un druvēnieši ir novērtējuši, kāds tagad izskatās autoceļš V433 Druviena-Lizums, kur šovasar veikta grants seguma divkārtu virsmas apstrāde.
“Normāli izskatās. Nemāku pateikt, vai darbi jau ir nodoti ekspluatācijā. Katrā ziņa līnijas ir uzzīmētas visā ceļa garumā. Braucam mēs pa šo ceļu, putekļu vismaz nav. Cik kvalitatīvi ir veikti darbi, to varēs pateikt pavasarī, to, cik tā pamatne ir laba vai slikta. Katrā ziņā būvnieki strādāja normālos laika apstākļos, nevis tad, kad bija nokrišņi un slapjš,” “Dzirkstelei” teica Druvienas pagasta pārvaldes vadītājs Juris Graumanis.
Būvniecības informācijas sistēmā lasāmā informācija liecina, ka valsts vietējā autoceļa V433 Druviena-Lizums posma (0,248.-10,295.kilometrs) seguma atjaunošanā būvdarbi vēl nav nodoti ekspluatācijā. Būvniecības iecere ir akceptēta 19.jūlijā. Pēdējā būvdarbu pārbaude bijusi 14.augustā. Būvniecības kontroli veic VSIA “Latvijas Valsts ceļi” būvvalde.
Lizumniete Inta Dārzniece sociālajos tīklos ir paudusi: “Ceļš Lizums-Druviena skaisti iegleznots mūsu ainavā. Arī pirmskolnieks šodien atzina, ka tagad mums ir riktīgs ceļš – ar balto līniju pa vidu.” Un piebilda, ka braucēji kursē ar 50 kilometru ātrumu stundā vai pat lēnāk, jo “tā baltā svītra (ceļam pa vidu – red.) dara brīnumus”.
Saskaņā ar Iepirkumu uzraudzības biroja publiskoto informāciju valsts vietējā autoceļa V433 Druviena-Lizums posma (0,248.-10,295.kilometrs) seguma atjaunošanu VSIA “Latvijs Valsts ceļi” bija uzticējusi SIA “Valkas ceļi”. Uzņēmuma piedāvātā līgumcena ir 1 023 163,30 eiro bez PVN. Precizēts pasūtītāja līgums ar SIA “Valkas ceļi” ir parakstīts 28.jūnijā. Darbu izpildes termiņš noteikts 60 dienas. Pavisam konkursā uz seguma atjaunošanu Druvienas-Lizuma autoceļam bija pieteikušās astoņas firmas.
“Dzirkstele” jau rakstīja ŠEIT
V433 Druviena-Lizums autoceļa seguma atjaunošanu pēc VSIA “Latvijas Valsts ceļi” pasūtījuma veic SIA “Valkas ceļi”. “Lursoft” dati liecina, ka firma dibināta 2017.gadā, tās darbības veids ir ceļu maģistrāļu būvniecība; apgrozījums 2022.gadā bija 9 245 604 eiro, strādāts bija ar peļņu, uzņēmumā bija 28 darbinieki; īpašnieki vienādās daļās ir Andress Arro no Igaunijas un Renārs Avotiņš; abi ir arī uzņēmuma valdes locekļi.
Druvēnieši sen to bija pelnījuši! Jācer, ka igauņi/valcēnieši būvē labāk nekā tie, kas Galgauskas ceļu saķepināja. 🙂
Pavasarī redzēsim cik labs ceļš
Super,beidzot mums ir normàls ceļš,esmu rallija fane,pēc ziemas rallija izjuka ceļš Galgauska -Tirza,ceļš bij uzarts….Cerams pietiks visiem rallija organizatoriem neīrkot un nebojāt jaunos ceļa segumus,bet attiecīgi ļaut lai rallijs brauc pa zemes ceļiem.
Vai tos lielos slīpumus tā taisās atstāt,neliks priekšā barjeras? Tad jau ziemā pa grāvjiem vien dzīvos. Tālāk pabraucot,nemaz nav taisītas grāvmalas,ne koki un krūmi izcirsti. Tāpat visi līkumi nav pārredzami. Un atkal ceļš šaurāks. Diviem lielajiem…… Tieši uz Druvienas pusi braucot,ir nelīdzens ceļš vietām. Tur būs atkal brāķis .
Ja ceļš ir nodots lietošanā, tad viss ir kā projektā paredzēts, citādi nepieņemtu.