SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” šogad desmit mēnešos pārvadājis 16 697 pasažierus, kas ir par 3 % mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn, piektdien Sabiedriskā transporta padomes sēdē informēja Autotransporta direkcijas (ATD) pārstāvji.
Savukārt, salīdzinot ar 2019.gadu, pasažieru skaits ir samazinājies par 10 %.
ATD sēdē informēja, ka nākamajā gadā “Gulbenes-Alūksnes bānītis” faktiskās izmaksas prognozē 142 000 eiro apmērā – 51 000 eiro būtu nepieciešams degvielas izdevumiem, 55 000 – atlīdzībai par darbu transportlīdzekļu vadītājiem, bet 36 000 – atlīdzībai par darbu konduktoriem.
SIA “Gulbenes-Alūksnes bānītis” valdes loceklis Aldis Kreislers padomes sēdē precizēja, ka nepieciešamais līdzfinansējums zaudējumu segšanai būtu 130 000 eiro, savukārt pārējo summu kompānija varētu nosegt no saviem līdzekļiem.
Tāpat viņš sacīja, ka diemžēl pasažieru skaits ir samazinājies. “Var novērot, ka ģimenes ar bānīti brauc mazāk, tomēr ir palielinājusies ārzemnieku interese,” sacīja A.Kreislers.
Padome atbalstīja finansējuma 130 000 eiro piešķiršanu nākamajam gadam, paredzot, ja faktiskie izdevumi būs lielāki, “Gulbenes-Alūksnes bānītim” būs jāinformē Sabiedriskā transporta padome. Pēc tam atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem padome iekļaus šo finansējumu pieprasījumā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanai papildu nepieciešamajiem līdzekļiem.
Pērn padome atbalstīja 125 445 eiro līdzfinansējumu “Gulbenes-Alūksnes bānītim” 2024.gadam, un patlaban deviņos mēnešos papildu nekompensētie izdevumi veido gandrīz 10 000 eiro, kas tiks segti ar papildu finansējumu.
Informācija “Firmas.lv” liecina, ka “Gulbenes-Alūksnes bānītis” reģistrēts 2001.gadā, un tā pamatkapitāls ir 6600 eiro. Pagājušajā gadā kompānija strādāja ar 96 183 eiro apgrozījumu, kas ir par 28,9 % vairāk nekā 2022.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 44,1 % – līdz 10 688 eiro.
“Gulbenes-Alūksnes bānīša” īpašnieki ir Osvalds Lucāns (18,18 %), Dāvis Bušs (9,09 %), Toms Altbergs (9,09 %), Gulbenes novada dome (9,09 %), Raitis Apalups (9,09 %), Guntārs Bērziņš (9,09 %), A.Kreislers (9,09 %), Andris Biedriņš (9,09 %), Andris Sitņiks (9,09 %) un Alūksnes novada dome (4,55 %).
ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā, autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā, kā arī sabiedriskā transporta plānošanā.
Loģiski.Cilvēku taču paliek arvien mazāk.
BET VILKI UN LŪŠI MEŽĀ VAIRĀK TAS LABI
Loģiski cilvēkiem kapeikas nav 🙂 biļetēm
Pirmā pazīme ka laiks slēgt šo pasākumu,Valainis tak izspļāva ka ir zem jautājuma
GULBENE PASAULES CENTRS