Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

“Gulbenes autobuss” turpinās strādāt pilnā apjomā, šoferiem palielinās algas, plāno pirkt elektroautobusus

Bažas par to, kas notiks ar pasažieru regulārajiem pārvadājumiem Gulbenes novadā, sākot ar novembri, nesen “Dzirkstelei” pauda pašvaldības vadītājs Andis Caunītis. Viņš zināja teikt – līdz 31.oktobrim vēl nebija parakstīs SIA “Gulbenes autobuss” līgums ar VSIA “Autotransporta direkcija”.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“1.novembrī mēs parakstījām līgumu. Tātad turpmāk uz vienu gadu vai pat ilgāk ir skaidrība un mēs tāpat izpildīsim reisus gan Gulbenes, gan Alūksnes novadā,” “Dzirkstelei” skaidroja SIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Gundars Kristapsons. Viņš teica, ka līgums ir parakstīts sasaistē ar SIA “Balvu autotransports”. Šis uzņēmums savukārt nodrošinās sabiedriskā autobusa reisus Balvu pusē.

“Līgums (ar VSIA “Autotransporta direkcija” – red.) tagad ir daudz izdevīgāks nekā bija iepriekšējos gados. Pārvadātajiem ir uzlikti lielāki pienākumi, piemēram, ja netiek izpildīti reisi, bet tagad pārvadātajiem ir lielākas finansiālās garantijas. Būs iespējams šoferiem palielināt algas. Varēsim arī piepirkt klāt vēl kādu autobusu. Katru gadu ir jāpērk klāt. Tas ir neizbēgami,” teica G.Kristapsons.

Kopā SIA “Gulbenes autobuss” un SIA “Balvu autotransports” kopumā gada laikā 2 000 000 eiro apmērā veiks pasažieru regulāros pārvadājumus Gulbenes, Alūksnes un Balvu novadā. SIA “Gulbenes autobuss” apgūs divas trešdaļas no šā finansējuma.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

G.Kristapsons bilda, ka drīzumā VSIA “Autotransporta direkcija” tiks ievēlēta jauna valde. Visticamāk, šī jaunā valde sāks strādāt ar nākamo gadu. Tad arī būšot skaidrs, kādas prasības turpmāk tiks izvirzītas pārvadātājiem ilgtermiņa līgumos.

Jau tagad konkursa prasības bija, ka pārvadātājiem 10 procentu apmērā jānodrošina pārvadājumi ar elektroautobusiem. Nākamajos konkursos šī procentu attiecība arvien pieaugot atbilstoši Eiropas Savienības regulām.

SIA “Gulbenes autobuss” pagaidām nav neviena elektroautobusa, tomēr uzņēmums cerot startēt kādā konkursā un saņemt Eiropas Savienības fondu atbalstu elektroautobusu iegādei.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (5)

  1. Itālijā, kad autobuss nokrita no tilta, jo šoferim apstājās sirds pie stūres un gāja bojā vairāk kā 20 pasažieru, un gāja bojā tikai tāpēc, ka tas bija elektriskais autobuss, kur akumulatori momentā no trieciena sprāga, un izglābties nevienam nebija izredžu, cilvēki sadega dzīvi, jo saprotu, ka viņus tā nodzēst nemaz nevar ar parastajiem ugunsdzēšamajiem. Vai tiešām mums Gulbenē vajag tādu nenormāli dārgu un bīstamu aparātu?

    13
    1
  2. Būtu labāk sakārtojuši esošu sistēmu.Kadel autobusā stari-stacija no rītiem pus 8 kad ir visvairāk braucēju katru dienu gandrīz sūta mazo autobusiņu un ir pat tik bezkaunīgi šoferi kas priekšējos 3 krēslu aiztaisa ar savām štropēm un pat invalīdi sievietei uzblava kādēļ lien tur ja redz kā nosiets ,bet ko tad viņai jau tā parpildita autobusa darīt?

    6
    3
  3. Jāraksta konkrēti, kāds autobuss, cikos, kurā dienā. Un tad jau “Gulbenes autobusam” vai caur “Dzirksteli”. Nevis te kaut kas kaut kad…

    1
    2
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.