Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Gulbenes novadā autovadītājs 1,27 promiļu reibumā bēg no policijas

Foto: no “Dzirksteles” arhīva

16.maijā Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Ziemeļvidzemes iecirkņa Reaģēšanas nodaļas amatpersonas, patrulējot ar dienesta automašīnu, Gulbenes pilsētā pamanīja kādu automašīnu “VW Golf”, kuras vadītājs nelietoja drošības jostu. Lai pārtrauktu likuma pārkāpumu, policijas amatpersonas nolēma to apturēt, taču tās vadītājs uzsāka bēgšanu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Video šeit

“16.maijā ap pulksten 20.54 Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Ziemeļvidzemes iecirkņa Reaģēšanas nodaļas inspektori, veicot ikdienas satiksmes uzraudzību, Gulbenes pilsētā fiksēja automašīnu “VW Golf”, kuras vadītājs nelietoja drošības jostu. Lai pārtrauktu likuma pārkāpumu, likumsargi ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu piebrauca tai klāt, taču automašīnas vadītājs palielināja braukšanas ātrumu un uzsāka bēgšanu. Reaģējot uz šo pārkāpēju, policisti izteica prasību apturēt transportlīdzekli, taču tās vadītājs ignorēja policijas darbinieku likumīgās prasības un turpināja bēgt, vairākkārt rupji pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus. Bēgošās automašīnas vadītājs Lejasciema pagastā uz autoceļa Vireši-Dūre-Lejasciems, iebraucot ceļa līkumā, zaudēja kontroli par automašīnas vadību, kā rezultātā notika sadursme ar Valsts policijas transportlīdzekli “VW Transporter”. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā cieta Valsts policijas darbinieks, kurš vērsās pēc medicīniskās palīdzības. Pārbaudot vadītāju, konstatēts, ka 1964.gadā dzimušais vīrietis pie automašīnas stūres sēdies, būdams alkohola reibumā, proti, vīrieša izelpā konstatētas 1,27 promiles. Tāpat vadītājs nevarēja paskaidrot, kādēļ tā rīkojies,” informē Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā speciāliste (Vidzemes reģiona pārvaldes jautājumos) Zane Vaskāne.

Saistībā ar notikušo policijā šobrīd sākti trīs administratīvā pārkāpuma procesi: par ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu, par nepakļaušanos policijas amatpersonu vairākkārtējām prasībām apturēt transportlīdzekli, kā arī par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā. “Jāpiebilst, ka izmeklēšanas laikā tiks lemts par soda piemērošanu saistībā ar citiem pārkāpumiem ceļu satiksmē,” saka Z.Vaskāne.

Valsts policija aicina ikvienu transportlīdzekļa vadītāju atcerēties, ka sēšanās pie stūres, esot alkohola reibumā, kā arī citu ceļu satiksmes noteikumu prasību neievērošana ir bīstama ne tikai pašam transportlīdzekļa vadītājam, bet arī citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, un pārgalvībai var būt traģiskas sekas.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (22)

  1. Nu nav mentiem ko darīt!🤦‍♂️ Jostas dēļ sasistas divas mašīnas, ments traumēts, cik cilvēku netika apdraudēts. Un varēja pat vēl sliktāk beigties.

    15
    6
  2. Par to ceļu satiksmes negadījuma izraisīšanu gan nav viss tik viennozīmīgi. Dzenoties pakaļ, CSN tāpat ir jāievēro. Konkrētajā gadījumā ar distanci ir kā ir…..

    5
    1
  3. Kādas aizlietas acis? Normāliem večiem ar lielu stāžu tā 1 promile ir tikai apetītes uzlabošanai. Tie nav šodienas siekalzaķi!

    12
    10
  4. Kas tad ir tie normālie veči? Vietējie sīņi, kuri skaidrā nevar vienu dienu pavadīt? Murgs. Cilvēki mīļie, jums tiešām nav kaut kas ar galvu kārtībā… Cik dzīves tādi briesmoņi izpostījuši? Cik notriektus cilvēkus nomirt ceļa malā atstājuši? Neviens no tiem sarkanģīmjiem nebrauc labi. Tas, ka paveicas aizripināties pālī pēc balles mājās, nav talants, bet veiksme!

    25
    1
  5. Tikai nevajag stumt atkal un atkal tos tupos murgus “par nobrauktajiem bērniem uz gājēju pārejām”!
    Sen jau ir statistika, ka no visām avārijām tikai 11 – 14% ir iesaistīti iereibuši vadītāji. Un nebūt ne vienmēr viņi izraisa tās avārijas.

    6
    16
  6. Vispār, ja parēķina skaita ziņā tos 11-14%, sanāk diezgan abnormāls skaits. Tas ir ļoti daudz.

    6
    2
  7. Labi, ka beidzot pieķēra un noķēra. Tādam pēc pilnas programmas sodus.
    Te jau visatļautība robežojas ar galēju stulbumu. Alkohols saēdis smadzenes.

    19
    2
  8. Paskaties uz statistiskajiem skaitļiem, ne procentiem. To avāriju un līķu varēja nebūt vispār. Par to ir runa.
    Kā vispār tos sīņus var aizstāvēt. Kam tur galvā ir jābūt…
    Sava vadītāja stāža laikā esmu 3 reizes saskārusies ar šiem te “labajiem” braucējiem. Visas reizes avārijas.
    Neviens no viņiem pat nesaprata, kur atrodas, kur nu runāt par transportlīdzekļa vadīšanu.

    8
    1
  9. Kāpēc vekalniekiem neliek sodus par atkarību izrausošu vielu tirdzniecību lielos apmēros? Vekalā “labais” šmiga ir kādi 60% no plauktiem! Nebrauktu tur tie veči pirkt šmigu, nebūtu ne pārdevējām algas nedz učenēm interaktīvās tāfeles. Skandināvijā tā nav. Liekulīgās moralizētājas varētu pievērties…

    3
    8
  10. Ak tad “normāliem večiem ar lielu stāžu tā viena promile ir tikai apetītes uzlabošanai”! Lasi uzmanīgi: dzimis 1964.gadā. Tātad jau kolhozu laikos brauca, stāžs liels. Nu un ko tas deva šajā situācijā? Pa taisnu šoseju ērglis virs 190 km/h lidoja, bet uz grants ceļa pat līkumu nespēja izņemt nesagriežoties, 1,27 promiles bija par daudz. Tā kā siekalu zaķis esi pats un bēdzējs tāds pats….

    7
    4
  11. Neviena soda par jostas nelietošanu brauciens laikā.
    To piemirsa? Jeb tas vairs nebija aktuāli.

  12. Ātri pazuda no pirmās joslas šī ziņa. Neies jau šitādu nesmukumu ilgi acīs turēt…..

  13. Bet policijas komentārs? Šobrīd jau pierasta prakse, ka rezonansi izraisījušo info (par “lidošanas” samērošanu ar drošību) paskaidro. Palaidu garām?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.