Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Ir finansējums klientu apkalpošanas centru izveidei sešos Gulbenes novada pagastos

Foto: no “Dzirksteles” arhīva.

37 320 eiro dotāciju no valsts budžeta ir saņēmusi Gulbenes novada pašvaldība, lai izveidotu sešus jaunus valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centrus – liecina pašvaldības publiskotā informācija.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šie klientu apkalpošanas centri atradīsies: Jaungulbenes bibliotēkā, Lizuma bibliotēkā, Litenes bibliotēkā, Tirzas bibliotēkā, Rankas pagasta pārvaldē, Lejasciema pagasta pārvaldē.

Gulbenes novada deputāti par šādu sešu jaunu klientu apkalpošanas centru izveidi nobalsoja domes 27.jūlija sēdē. Toreiz arī izvērsās diskusija, kāpēc no 13 novada pagastiem šādi klientu apkalpošanas centri būs tikai 6 pagastos. Tika skaidrots, ka pagaidām ir doma veidot klientu apkalpošanas centrus tikai lielākajos novada pagastos, kur katrā ir pietiekami ievērojams iedzīvotāju skaits. Vajadzīgs esot, lai centram būtu noslodze. Visi šie centri būs sasaistīti kopējā tīklā ar valsts un pašvaldību vienotajiem klientu apkalpošanas centriem. Pagastos šajos centros tiks nodarbināti uz vietas jau esošie darbinieki, kuri strādā pagastu pārvaldēs vai bibliotēkās. Tātad tas būs darbs amatu apvienošanas kārtībā.

Gulbenes novada pašvaldības administratīvajā ēkā esošais valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs darbojas jau sešus gadus.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija sadarbībā ar pašvaldībām un Latvijas Pašvaldību savienību 2015.gadā uzsāka valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla izveidi. Šie klientu apkalpošanas centri ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus. Klientu apkalpošanas centros var patstāvīgi pieteikt vai ar darbinieka palīdzību veikt visus valsts pārvaldes portālā “Latvija.lv” pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas papīra formā. Pieejamas attālinātas konsultācijas klientu apkalpošanas centros telefona sarunu veidā.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (3)

  1. Viss tak tagad iespējams elektroniski,uzskatu ka nevajag lieki tērēties

    4
    2
  2. Esmu Par,jo lai arī viss tagad pieejams elektroniski,vecākajai paaudzei tāpat tas nav pa spēkam. Labi, ka būs tādi centri.

    6
    1
  3. Es nesaprotu, kāpēc vēl vajag īpašus centrus. Jau tā pagasti ir nodrošināti ar datoriem un visu pārējo,kas pieder pie lietas, ir cilvēki,kas strādā. Ko vēl??? Vienīgais,ko tiešām vajadzētu dažā labā lielā pagastā, ir cilvēki kas māk ,prot un grib komunicēt ar cilvēkiem. Neaizmirsīsim,ka mēs ļoti daudzi nevaram vairs iemācīties darboties ar datoriem. To pierādīja fakts, cik daudz cilvēku iesniedz deklarāciju uz vietas, klātienē. Bet tiešām darbs ar cilvēkiem ir īpaši svarīgs. Lai nav tā,ka aizej un tev jāmeklē,kurā kabinetā dzer kafiju. Nesaku,ka nav jādzer, bet iestādēs ir pusdienu pārtraukumi. Un,ja kāda dāma ir pensijas gados,tad it īpaši ir jādomā par attieksmi. Jebkurā jautājumā,ko pajautā.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.