Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Arī Gulbenē “Latvijas Pasts” pieradina klientus pie pārmaiņām

Ir mazāk pasta nodaļu un pastnieku; klientiem tiek piedāvāts noformēt maksājumu debetkarti

JOPROJĀM IR nepieciešama VAS “Latvijas Pasts” Gulbenes nodaļa. “Dzirkstele” novēroja, ka cilvēki to apmeklē, veic un saņem sūtījumus, kā arī ir pielāgojušies pasta darbalaika izmaiņām. FOTO: GATIS BOGDANOVS

Gulbenes novadā ir vairs tikai trīs VAS “Latvijas Pasts” nodaļas. Pilsētas pasta nodaļa ir pieejama klientiem darbdienās no pulksten 8.00 līdz 18.00. Lejasciemā un Lizumā pasta nodaļa strādā darbdienās no pulksten 8.00 līdz 11.00. Sestdienās un svētdienās nestrādā neviena no šīm pasta nodaļām. Šāda informācija lasāma VAS “Latvijas Pasts” interneta vietnē.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Par pasta lauku nodaļas salīdzinoši īso darbalaiku Lejasciemā iedzīvotāji nesūdzas, pasta nodaļu apmeklē un ir jūtams, ka tā ir cilvēkiem nepieciešama – “Dzirkstelei” saka Beļavas un Lejasciema pagastu apvienības pārvaldes vadītājs Jānis Pūpols. Savukārt Druvienas, Lizuma, Rankas un Tirzas pagastu apvienības pārvaldes vadītāja Irēna Jansone laikrakstam stāsta, ka, sākoties pārmaiņām, iedzīvotāji bija ļoti neapmierināti ar Lizuma pasta nodaļu. “Pie visa jau pierodam. Plānojam laiku, lai būtu tieši tās stundas, kurās cilvēki var izmantot pasta nodaļas pakalpojumus,” viņa teic.

“VAS “Latvijas Pasts” pakalpojumus Gulbenes novadā patlaban nodrošina 12 darbinieki, no kuriem astoņi pilda mobilo pastnieku pienākumus, viens pasta piegādes speciālista pienākumus, savukārt trīs cilvēki nodrošina klientu apkalpošanu klātienē pasta nodaļā Gulbenē. Divi cilvēki nodrošina klientu apkalpošanu klātienē pasta nodaļā Lizumā un Lejasciemā. Klienti Gulbenes novadā tiek apkalpoti, izmantojot septiņas automašīnas un vienu elektrovelosipēdu,” stāsta VAS “Latvijas Pasts” komunikācijas speciāliste Inita Fedko.

Gulbenes novada teritorijā ir problēmas ar pastnieku aizvietošanu atvaļinājumos vai slimības gadījumā. Mēdz gadīties, ka darbi vienkārši tiek pārdalīti tā, lai esošais sastāvs varētu tikt ar visu galā. Notiek arī darbinieku aizvietošana Vidzemes ietvaros, izmantojot šajā reģionā strādājošos VAS “Latvijas Pasts” darbiniekus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Pasta pakalpojumi klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma tiek piedāvāti Beļavā, Daukstēs, Druvienā, Galgauskā, Jaungulbenē, Līgo, Litenē, Rankā, Stāķos, Stāmerienā, Tirzā. Pieteikt pastnieka apmeklējumu savā dzīvesvietā, kā arī noskaidrot citus jautājumus var darbdienās, sazinoties ar “Latvijas Pasta” Klientu centru pa tālruni 27008001 vai 67008001, kā arī rakstot uz e-pastu “info@pasts.lv”.

Sekojot klientu paradumu maiņai un iespējām attālināti veikt maksājumus un pirkumus, VAS “Latvijas Pasts” jau otro gadu saviem pasta norēķinu sistēmas klientiem piedāvā iespēju saņemt “VISA” maksājumu debetkarti.

Maksājumu kartes izgatavošana ir maksas pakalpojums atbilstoši VAS “Latvijas Pasts” noteiktajiem tarifiem. Karti var izveidot, dodoties uz tuvāko pasta nodaļu. Ar karti var veikt bezskaidras naudas pirkumus tirdzniecības vietās, veikt pirkumus internetā, izdarīt bezkontakta maksājumus līdz 50 eiro. Karte ir piemērota skaidras naudas izņemšanai bankomātos Latvijā un ārzemēs. Kartes bilanci klients var apskatīt Latvijas bankomātos, kā arī internetā, izmantojot “Latvijas Pasts Pay” aplikāciju.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Dzirkstele” noskaidroja, ka Gulbenes novadā pagaidām VAS “Latvijas Pasts” piedāvātās maksājumu kartes klientu vidū nav populāras, bet tas, visticamāk, ir tikai laika jautājums, jo arī tie klienti, kuri līdz šim ir uzticējušies tikai skaidras naudas darījumiem, būs spiesti ļauties pārmaiņām. Patlaban gados vecākie pensionāri joprojām dod priekšroku pensijas saņemšanai skaidrā naudā ar VAS “Latvijas Pasts” starpniecību.

Klienti var izmantot “Latvijas Pasta” pakomātus, integrējot tajos arī vēstuļu kastītes funkciju, divās Gulbenes pilsētas adresēs, kā arī Jaungulbenē un Lejasciemā. Vēstuļu kastītes Gulbenē ir trīs adresēs, kā arī Lejasciemā divās adresēs un pa vienai Lizumā un Jaungulbenē.

VAS “Latvijas Pasts” pasta pakalpojumu kvalitātes prasības nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas izvirzītie piegādes mērķi. Uzņēmums strādā saskaņā ar Pasta likumu, konvencijām un Ministru kabineta noteikumiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

— Diāna Odumiņa

#SIF_MAF2024 #manspagastsmanapilsēta

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par saturu atbild “Latvijas Avīze” un “Dzirkstele”. Publikācija tapusi projektā “Mans pagasts, mana pilsēta” sadarbībā ar laikrakstiem “Staburags”, “Zemgales Ziņas”, “Bauskas Dzīve”, “Ziemeļlatvija”, “Alūksnes un Malienas Ziņas” un “Latvijas Avīze”.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (5)

  1. Lizuma vadītāja nu gan nepareizi sacīja. Cilvēki joprojām ir neapmierināti,jo kurš cilvēks tiek uz pastu,kas strādā???? Viņai bija pat vairāk jāiestājas ,jo Lizuma pagasts ir vienīgais,kur ir tik daudz darba vietu un iedzīvotāju. Darba laiku vajadzētu vismaz no 8.00—14.00 un kādu dienu arī pēc 16.00.

    4
    1
  2. Kā lai tiek uz pastu ja darba diena sākas 07:00 un pusdienas laiks 12:00-13:00. Pat sīkos nevar aizsūtīt uz pastu pusdienas laikā. Pilnīga hu…

  3. Veicam maksājumus. Visiem nav datoru un zinot,cik ātri var kļūdīties maksājot internetā…. Bija saruna ar kolēģēm. Jautāju— kā zini,ka tā lapa,ko izmet,ir pareizā,kur nosūtīt naudu, atbilde bija,viss dieva rokā. Vieglprātīga atbilde,ja zinām,ka krāpniekiem atliek pamainīt vienu burtiņu vai komatiņu, un naudiņa aiziet “” mākonī””… Es vēl esmu no ļaudīm,kam patīk saņemt pretī čeku.

    1
    2
  4. Lapu neizmet. Ir jāzina, kādā lapā jāmaksā. Un ir paroles utt.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.