Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Lasītājs jautā: Kāpēc neizdodas sazvanīt Gulbenes poliklīnikas reģistratūru?

Foto: Pārsla Konrāde

“Trīs dienas nevaru sazvanīt Gulbenes poliklīnikas reģistratūru, zvanot pa tālruni 64472809. Otrdien, 7.janvārī, nevarēja sazvanīt, un tad arī pērnā gada nogalē divas dienas, un tas neattiecas uz brīvdienām. Nu nekādi neizdevās sazvanīt. Varbūt tālrunis mainīts?” neizpratnē ir kāda gulbeniete.

Atbild SIA “Balvu un Gulbenes slimnīcu apvienība” valdes locekle Marika Jermaševiča: “Zvanot uz reģistratūru, ja notiek saruna ar klientu, mums nerāda aizņemtu līniju. Saprotu, ka šī gaidīšana uz līnijas ir jāatslēdz, jo iedzīvotāji ir neizpratnē un viņiem liekas, ka reģistratori neceļ! Aicinājums, protams, ir zvanīt dienas otrā pusē, jo līnijas ir ļoti noslogotas rīta pusē. Tālruņa numuri nav mainīti. Reģistratūru var sazvanīt gan pa veco numuru 64472809, gan jauno 29800237. Mēs pārgājām uz “Tele 2”. Tagad nav vairs stacionāro telefonu slimnīcā, ir tikai mobilie. Bet virtuāli ir saglabāti arī vecie parastie tālruņa numuri. Zvans pienāk uz vienu telefona aparātu. Ir, kad reģistratūra arī atzvana, bet ne visiem. Dienā ienāk daudz telefona zvanu. Un saprast, kurš ir zvanījis un arī sazvanījis, kuram ir atzvanīts un kuram nav, ir grūti, līdz ar to kāds paliek nesazvanīts.”

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (24)

  1. Arī dienas otrajā pusē zvanot nogaidīju 20min., tā arī neatbildēja . Bezcerīgs variants.

    28
    6
  2. Stavot rindā, redzēju kā notiek “telefona sarunas”, kafijas dzeršana un tikai pec tam atbildēšana.

    39
    7
  3. Stāvot rindā esmu redzējusi, ka telefons zvana vienādā laidā, tik klausuli neviens neceļ, dāma sēž blakus telefonam, bet nepaceļ! Ta lūk arī pie jums notiek, cienījamā Jermaševicas kundze!

    51
    7
  4. Pārņemiet pieredzi no madoniešiem, rēzekniešiem… turpināt? Reģistratūras meirenes ta laipnas, bet sistēma kā sūnu ciemā. Arī es nevarēju sazvanīt, kamēr bija aktuāli.

    8
    2
  5. Šodien stāvēju reģistratūrā rindā un labi visu redzēju.Meitene, kas iekasē naudu strādāja gods, kas godam.Meitene, kas pieņem zvanus pa tām 10 min.pieņēma tikai vienu zvanu.VIENU!Atnāca kolēģe no blakus kab. un sāka pļāpāt, tad pastaigāja no viena gala uz otru.Telefons visu laiku zvanīja, ļoti neatlaidīgi.Telefons ir nolikts uz vibrējošu, lai pašai netraucē.Kaut pati turpat pļāpāja un staigāja un izlikās ka nedzird.Varbūt viņa domāja ka nesaprotam, ka tas ir reģistrācijas num.Zvanu pieņ. meitene-netēlo, ka strādā, cilvēkiem ir acis.

    32
    3
  6. Arī piekrītu, ka grūti sazvanāma iestāde jebkurā dienas laikā. Un lielākoties nelaipna attieksme.

    9
    2
  7. Ja šādi turpināsies, slimnīcu apvienība zaudēs daudz klientu, jo kaimiņu pilsētu poliklīnikās šādas problēmas nav. Brauksim un ārstēsimies tur, bet vadītājai būtu jārīkojas nevis tukšu jāmuld.

    20
    2
  8. Arī dakteres Jansones prakse nav sazvanāma. Nepasen zvanīju trīs dienas pēc kārtas, vairākas reizes dienā, bet bezcerīgi.

    17
    2
  9. Kas jocīgākais- piesakoties elektroniski (datorā aizpildīta pieteikuma forma pie speciālista), kas aizdarīts novembra beigās, vēl joprojām nav saņemta atbilde. (kaut bija jānorāda e pasta adrese un citi dati).
    Nu nopietni? Kā gan gribat, lai jūs ciena- Gulbenes/ Balvu slimnīcu apvienība……..

    21
    2
  10. Kā jau Gulbenieši, tikai negācijas, paši neko nedaram un nomelnojam tos kas dara.
    Paldies ka mums vispār ir slimnīca, speciālisti.
    Nez ko Jūs visi teiktu ja pēkšņi būtu jābrauc uz blakus novadiem un mums vispār vairs nekā nebūtu saistībā ar medicīnu?

    12
    25
  11. Mēs jau braucam uz blakus novadiem. Tāpēc arī teikt ir daudz ko.
    Braucam uz Madonu, Valmieru, Rēzekni , Daugavpili uz Rīgu . Ko gan vēl te piebilst….
    Vien to, ka viss izpļekarēts . Psteicotiesies izcilajiem šeptmaņiem Zeitmanim un Vānei.

    29
    3
  12. Kas jums te notiek, šausmas.
    Pēkšņi radās jautājums, kā vispār var tā publiski zākāt uzvārdus?
    Nepamatota neslavas celšana ir krimināli sodāma.
    Mierīgas brīvdienas 🙂

    9
    9
  13. Tad ko darīt cilvēkiem kuriem nav variantu vispār Latvijā,pat ja ir, viņi nesagaida rindas pat Rīgā😄, nomirst, vienalga kurā mežā dzīvo.
    Domājat ko runājat.
    Priecājaties ka vispār ir jums medicīna.

    7
    9
  14. Ir lietas, kas ir labas, piemēram, traumpunkts, kur var saņemt ātri palīdzību kaut nakts laikā, pati esmu izmantojusi. Labas atsauksmes esmu dzirdējusi par fizioterapeiti – meiteni. Arī labi, ka ir tā aprūpes nodaļa vai kā to sauc, kur var smagi slimos ievietot. Diemžēl reģistratūrā pati stāvēju ļoti garā rindā šogad, vēl nodomāju, ka agrāk man tā nebija gadījies. Bet rakstītājiem arī taisnība , pārsvarā ārstus speciālistus meklēju citās pilsētās vai Rīgā, tas ir fakts, nav vienkārši te viņu.

    14
  15. Pilnīgas muļķíbas. Reģistratūra vienkārši neceļ klausuli. Aizejot reģistratūrā, laiski sēž, savā starpā pļāpā. Cilvēki grib, ko jautāt, pat nepievērš uzmanību. Viss, kas saistīts ar šo slimnīcu apvienību, apzīmējams ar vārdiem: nekaunība, rupjība, neprofesionālisms. Kāda vadība, tādi darbinieki. Ja pa vidu gadās pieņemt darbā normālu cilvēku, tas drīz pazūd, paliek rupjas, neaudzinātas. Ir tāda lieta kā kvalitātes kontrole, bet par to vadītāja nav dzirdējusi.

    16
    3
  16. Arī sežot rindā pie ārsta turpat pie reģistratūras var redzēt skati, kad telefons zvana, bet neviena neceļ kaut atrodas turpat 🤷‍♀️

    12
    1
  17. Šajā sakarā pozitīvi izceļas dakteres J.Mazūres attieksme pret klientiem. Dakterei var pat tikai uzpīkstināt, labi zinot, ka daktere vienmēr atzvanīs, kad būs brīva, pat ārpus sava darba laika. Neviens tāpat vien izklaides pēc uz poliklīniku nezvana, tāpēc atbildei būtu jāseko katram zvanam. Arī ģimenes ārstiem nezvana bez vajadzības, neatbildētos zvanus taču visi redz, tad kāpēc neatzvana????

    32
  18. šā gada mans lielākais sapnis satikt veselības ministru sadot viņam pa purnu paruna ir ja ko stipri vēlies tas piepildās nu cerēsim uz to labāko sapņiem jāpiepildās

  19. Līdzcilvēki, mēs visi te esam vienas pilsētas, novada iedzīvotāji. Beidziet riet.
    Jums nav ne jausmas, cik grūti būs tad, ja tiešām NEKĀ ŠEIT VAIRS NEBŪS.

    8
    2
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.