
“Gulbene, veikals “Maxima”, kas ir Rīgas ielā. 21.februārī pulksten 12.15 tika nopirkta konservēta kaķu barība “Whiskas Classic”. Paciņas svars – 85 grami. Veikalā rakstītā cena pie preces plauktā ir 1,19 eiro, bet kasē paņēma 2,35 eiro. 5 paciņas reiz 1,19 eiro ir 5,95 eiro, un 5 paciņas reiz 2,35 eiro ir 11,75 eiro. Starpība ir 5,80 eiro! Viss ir noticis ar “Paldies” karti. Zvanīju uz Rīgu, viņi nedod veikala vadītājas numuru, saka, lai nofotografēju čeku un sūtu uz e-pastu Rīgā, bet mana māsa, kura veica šo pirkumu, ir Stāmerienā un nevar to izdarīt. Pie kases uzreiz tas netika noskaidrots, jo tikai pēc tam mājās ieraudzīja. Plauktā viena cena, bet kasē izsit citu cenu! Un šajā “Maximā” cilvēku – jūra, bet strādā viena kase! Tas nav izturams. Vietas maz, rindas garas. Vajag taču kaut kādu kārtību, un nevar taču cilvēkus tā apskaitīt pie kases,” ir sašutusi “Dzirksteles” lasītāja.
Atbild SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule: “Mēs ik dienu strādājam, lai nodrošinātu iedzīvotājiem visā Latvijā iespēju iegādāties iemīļotus un ikdienā nepieciešamus produktus par zemām cenām, vienlaikus sniedzot patīkamu iepirkšanās pieredzi. Tomēr reizēm var rasties situācijas, kad pirkuma apmaksas brīdī vai jau mājās klienti secina, ka preces cena neatbilst tai, kas redzēta plauktā. Ja nākas piedzīvot šādu situāciju, aicinām vērsties “Maximas” veikalā, kur prece tika iegādāta, vai sazināties ar mums, zvanot uz informatīvo tālruni 80002020 vai rakstot uz e-pastu “info@maxima. lv”. Lai varētu operatīvi izskatīt situāciju, lūdzam norādīt veikala adresi un pirkuma laiku, kā arī pievienot pirkuma čeku vai “Paldies” kartes numuru, ja tā tika izmantota pirkuma brīdī. Atgādinām, ka šādas situācijas visbiežāk veidojas cilvēcīgu apstākļu dēļ, piemēram, kad klienti mēdz nolikt preci citā vietā, bet mūsu veikalu darbinieki vēl nav paspējuši to novietot tai paredzētajā vietā, vai arī tehnisku iemeslu dēļ, kas saistīti ar akcijas cenu maiņu.”
Tai Rigas ielas MaXima regulari cakare klientus…!
Depo Saharova ielā,Rīgā, uzskaitē ir, pārdošanā nav sēklas, pārdevēja atbild kļūdījās pie ievadīšanas, pieņemu viena veida sēklas, bet divu dažādu.
Kā tad tiek veikta uzskaite precēm veikalā?
Tas nav tikai maxima,bet ar Fix-price veikalos kur vispār nekādas cenas neliek mana pircējus
Maxima bieži nesakrīt cenas jābūt uzmanīgiem
Lūdzu paskaidrot🤔
Tāpēc vienmēr ir jāņem čeks,un pie kases to arī var pārbaudīt,un visu uzreiz noskaidrot.Jāuzmanās tieši ar akcijas precēm….
Tās ir jau maldināšana un pie tam bezkaunīga
Galvenais viss irlikumīgi