Gulbenes novada domes vadība ir saņēmusi vēstuli no gulbenieša Herberta Baloža. Šajā vēstulē ir aktualizēta problemātiskā situācija ar nepabeigto Brīvības ielas rekonstrukciju posmā no krustojuma ar Rīgas ielu līdz Parka ielai.
Šo vēstuli ir izlasījis arī pilsētas pārvaldes vadītājs Gints Āboliņš un ar vēstules saturu iepazīstināts arī SIA “Rubate” pārstāvis Sandis Jankovs. Viņš atbildējis G.Āboliņam tā: “21.februārī veicām pielīdzināšanas darbus iespēju robežās. Līdz ziemas būvdarbu pabeigšanai pastāv risks uz neērtībām. Iestājoties atkusnim, veiksim atkārtotu pielīdzināšanu, greiderēšanu.”
G.Āboliņš “Dzirkstelei” saka – H.Balodim no pašvaldības tiks nosūtīta atbildes vēstule likumā paredzētajā termiņā. Un tieši G.Āboliņš neesot tas cilvēks, kurš gatavo atbildes vēstuli, jo viņam tā nav bijusi adresēta. Tomēr pilsētas pārvaldes vadītājs akcentē – Brīvības ielas posmu, par kuru sūdzas H.Balodis, šobrīd uztur būvnieks – SIA “Rubate”, jo šis ir remonta posms, tāpēc, protams, ir neērtības un trokšņi, bet pilna atbildība ir jānes būvuzņēmējam.
H.Balodis esot arī zvanījis G.Āboliņam. Abi runājuši par šo tēmu. G.Āboliņš uzsver: “Ir līguma nosacījumi. Ir līgums, kur visas pozīcijas ir aprakstītas. Uzturēšana ir jāveic būvuzņēmējam. Tāpat kā tas notiek pašlaik Skolas ielas kvartāla pārbūves laikā.”
Pretenzijas, kuras tagad izskan par vēl nepabeigto Brīvības ielas rekonstrukciju, G.Āboliņš uzskata par vētru ūdensglāzē. Viņš norāda, ka neērtības būvdarbu vai tehnoloģiskā pārtraukuma laikā izjutuši arī citu Brīvības ielas posmu iedzīvotāji un pašlaik izjūt arī, piemēram, Skolas ielas kvartāla iedzīvotāji.
G.Āboliņš atgādina, ka iepriekš H.Balodis tika pārmetis, ka pašvaldība nesakārto gājēju ietves viņa dzīvesvietas tuvumā. “Dotajā brīdī, kad tiek veikti darbi, atkal ir slikti. Lai paciešas iedzīvotāji! Būs pabeigts būvobjekts un iela būs labā braucamā kārtībā. Tāpat kā mēs to redzam Brīvības ielas posmā no rotācijas apļa līdz Bērzu ielai,” saka pilsētas pārvaldes vadītājs.
Par iespēju slēgt satiksmei Brīvības ielas posmu no krustojuma ar Rīgas ielu līdz Parka ielai G.Āboliņš saka: “Man novada domes priekšsēdētājs Andis Caunītis jautāja par šo posmu, es saku – nē, es tam nepiekrītu. Ir līguma nosacījumi, būvuzņēmējam šis posms ir jāuztur kārtībā. Kur tad mēs transporta plūsmu laidīsim? Gar stadionu? O.Kalpaka iela plaisā un jau ir ar “zirnekļa tīklu”. Nevajag to noslogot ar baļķvedējiem. Apkārt pa Litenes ielu? Kāpēc?!”
Pilsētas pārvaldes vadītājs te saredz vēl vienu problēmu: “Baļķvedējs pa pilsētu var braukt ar 52 tonnu svaru, bet kā ir patiesībā? Vai kāds to kontrolē?” Viņa paša vērojums ir, ka baļķvedēji brauc pārkrauti, jo visi taupa degvielu. Pēc G.Āboliņa domām, šī situācija vairāk bija jākontrolē Valsts policijai.
Un kādu atbildību būvuzņēmējs uzņemsies, salabot mājās plaisas un sabojātās mašīnas?
Līgumi netiek ievēroti no kā cieš iedzīvotāji. Rezumējam- Viss ir normāli, paciešaties vēl vismaz 6 mēnešus
Pēc šādas G.Āboliņa atbildes,rodas jautājums-kad viņš pēdējo reizi ir braucis šajā ceļa posmā? Kas maksās par auto remontiem? Tur ir vienkārši “sūdu bedre”. Varbūt būtu jādomā vairāk un nopietnāk par veicamo darbu izpildes laikiem!?
Visu vasaru Rubate neko nedarīja – tipa protestēja, ka nemaksā vairāk kā līgumā paredzēts. Un tad rudenī un ziemā kaut ko cītīgi izrakņāja. Lūk arī rezultāts.
Un atkal vainīgi baļķvedēji. Sviests. Tā kā citu tehnikas vienību nebūtu. Man jau liekās, vienkārši nevajadzēja izrakt visu pirms ziemas
Par baļķvedējiem taisnība, kā piektdienas vakars, sestdiena, svētdiena tā baļķvedēji brauc pārkrauti. Kokvedējs ar neregulejamām Alucar stoikām piekrauts pa maksimumu un vēl uz augšu pusapaļa “cepure”. Ir kur strope aizvietota ar ķēdi (noteikti ražota ķī..), ir redzēts, ka stoiku augšas ir izliekušās uz āru. Piektdienas vakaros un brīvdienās ģimenes brauc ciemos, ekskursijās, sportot un t.t. Ieraugot uz ceļa pārkrauto kokvedēju brīvdienās, gribētos drošāku satiksmi.
Piektdien viens baļķēns Brīvības un Baložu ielas krustojumā mētājās. Labi, ka nebija kādam uzkritis
Nevainojiet balkvedejus jo lietu vai sniega lapa asfalta bedres un uzliek nekvalativu asfaltu kurš iztur dažus mēnešus ir asfalts liets 1979 gada augustā uz šodienu iet pāri tūkstošiem tonnu un nav bedru kādas kvalitātes tad tas ir
Es nedēļu atpakaļ sabojāju mašīnu uz tās ielas,kas par viņu maksās vai tad ielas nevar sataisīt.
Valsts ka tāda liela cūku bedre.