No šodienas mainās AS “Sadales tīkls” Klientu servisa tālruņu numuri no septiņciparu formāta uz astoņciparu numuriem, ko nosaka LR Ministru Kabineta noteikumi nr. 893 „Noteikumi par kārtību un termiņiem pārejai uz slēgto astoņciparu numerācijas shēmu”.
Tādēļ no šodienas līdzšinējie numerācijas diapazona 80XXXXX un 90XXXXX septiņciparu numuri pārveidojami par astoņciparu numuriem, un tiem aiz trešā cipara pievienojot indeksu “0”.
Turpmāk AS „Latvenergo” aicina klientus zvanīt:
* 80200400 (informācijai),
* 80200404 (bojājumu pieteikšanai),
* 80200408 (skaitītāju rādījumu nodošanai).
“Iedzīvotāju informēšanai laika periodā no 1.februāra līdz 1.maijam sakaru tīkla operators nodrošinās automātiskā atbildēja darbību, lai paziņotu par mainītiem tālruņu numuriem. Zvanot uz līdzšinējo septiņciparu numuru, automātiskais atbildētājs sniegs informāciju par jauno astoņciparu tālruņa numuru, un, lai sazvanītu adresātu, būs jāzvana atkārtoti,”stāsta AS “Latvenergo” Ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis.
AS Latvenergo” nodrošina bezmaksas apkalpošanu par sarunām, zvanot uz Klientu servisa numuriem.
Papildu informācija par tālruņa numuru pāreju uz astoņciparu formātu ir pieejama AS „Latvenergo” Klientu apkalpošanas centros visā Latvijas teritorijā, kā arī uzņēmuma mājas lapā www.latvenergo.lv.