Lejasciema vidusskolas komerczinību programmas audzēkņi 7. decembrī piedalījās konkursa “Esi līderis!” finālspēlē, kam tēma bija “Uzņēmuma efektivitāte, darbība, klienti, reklāma”.
Lejasciema vidusskolas komerczinību programmas audzēkņi 7. decembrī piedalījās konkursa “Esi līderis!” finālspēlē, kam tēma bija “Uzņēmuma efektivitāte, darbība, klienti, reklāma”.
Lejasciema vidusskolas angļu valodas skolotājs Raivis Balodis, kas piedalījās vienā no komandām, atzīst, ka lejasciemieši startējuši veiksmīgi. “Daudzo komandu vidū bijām priekšgalā. Jaunieši konkursā atraisās, apgūto teoriju par mārketingu saista ar reālo dzīvi,” secina R. Balodis.
Pirms konkursa komandas veidoja akciju sabiedrības “Diena” un ierakstu studijas “Andromedia” aprakstus, bukletus, atbildēja uz konkursa jautājumiem. “Konkursa dalībnieki bija komerczinību programmu audzēkņi, kas jau otro gadu iedziļinās mārketingā, uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumsakarībās, lietišķās etiķetes rakstītajos un nerakstītajos likumos, kā arī menedžmentā un likumdošanā,” skaidro Latvijas Uzņēmējdarbības un menedžmenta akadēmijas izpilddirektore Anda Jēgere.
“Esi līderis!” konkursi notiek katru gadu divas reizes, un jauniešiem ir iespēja pārliecināties par zināšanu praktisku lietojumu biznesā. Pirms konkursa katra komanda apmeklēja populārus Latvijas uzņēmumus:”Rīgas miesnieku”, “Unibanku”, “Dienu”, LNT, “Coca Colu”, “Latvenergo” un citus.
Konkursā viņi izteica priekšlikumus par uzņēmumu veiksmīgu darbību, iejutās reklāmas speciālistu un klientu apkalpošanas darbinieku lomā.
“Programmas apgūšana un tās sasaiste ar reālu komercdarbību dod jauniešiem iespēju ātrāk un efektīvāk atpazīt sevi kā veiksmīgu sadarbības locekli, kas ir spējīgs pilnvērtīgi piedalīties nopietnos biznesa procesos,” uzskata A. Jēgere.