Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Vēl desmit pašvaldības nolēmušas pievienoties IZM un LU sadarbības memorandam par izglītības kvalitātes paaugstināšanu, arī Gulbenes novads

IZM un LU sadarbības memoranda parakstīšana 16. februārī. Foto: Toms Grīnbergs/LU Komunikācijas departaments

Vēl desmit pašvaldības pievienosies Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) un Latvijas Universitātes (LU) sadarbības memorandam par izglītības kvalitātes veicināšanu Latvijā, aģentūru LETA informēja LU.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kopumā IZM un LU memorandu būs parakstījušas 24 pašvaldības un divas universitātes. Sākotnēji to parakstīja Rīga un Madonas novads. Vēlāk iniciatīvai pievienojās un vienošanos parakstīja arī Aizkraukles, Alūksnes, Ādažu, Bauskas, Jelgavas, Jēkabpils, Krāslavas, Ķekavas, Mārupes, Rēzeknes un Ropažu novadu pašvaldības, kā arī Jelgavas pašvaldība un Daugavpils Universitāte. 

28.februārī memorandam pievienosies arī Dobeles, Gulbenes, Līvānu, Ludzas, Olaines, Preiļu, Smiltenes, Tukuma un Valkas novadi, kā arī Daugavpils pašvaldība. Memoranda parakstīšana notiks plkst.12.30 LU galvenajā ēkā Raiņa bulvārī 19 Rīgā.

Sadarbības memorands paredz izveidot bāzes skolas topošo skolotāju mācību praksēm un mentoru iesaistei, centralizētam metodiskajam darbam ar talantīgiem skolēniem un skolotāju profesionālās kompetences pilnveidei.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Memoranda parakstītāji vienojas praksē ieviest skolotāju vakanču datubāzi un apliecina gatavību savstarpējam metodiskajam atbalstam. Tāpat iecerēta psiholoģiskās atbalsta sistēmas izveide skolotājiem un skolēniem.

Sadarbības memorands tapa, noslēdzot LU un IZM rīkotu diskusiju ciklu par pedagogu sagatavošanas un tālākizglītības jautājumiem. 

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (6)

  1. Labāk būtu atļāvuši skolniekiem labot atzīmes.
    Vispār rodas iespaids,ka tos bērnus met ārā speciāl no skolām.Agrāk skolotāji bija ieinteresēti iemācīt.Tagad tik brēc par algām.(ne visi).Šajā grītajā laikā ir jāiet pretī bērniem,nevis jāatstumj.SKUMJI.

    16
    5
  2. Es ļoti intensīvi domāju par bērna tālmācību. Šitajā mega monstrā nākotne ir ļoti drūma.

    8
    1
  3. Vecākajās klasēs tālmācība ir gaužām laba lieta, ja vien bērnam ir kāds bišķis pašdisciplīnas (vai vismaz pieskatīšanas). Tikai tad jāizdomā tomēr, kādā veidā būs ar vienaudžiem- mākslas skola, kāds pulciņš vai nu kas. Kaut vai vairāku vienādi domājošu ģimeņu tikšanās un ekskursijas (bērni visi tālmācībā, bet vecāki rīko daudzmaz regulārus tusonus).
    Mazajiem, savukārt, var pamēģināt mājmācību. Arī vairākas ģimenes kopā.
    Bērnudārzniekiem var organizēt rotaļu grupu (rotaļu grupām ir citādākas prasības, nekā bērnudārziem).

    4
    1
  4. Tie bērni laukos ir zelta ādere: reti kurš tajās alko famīlijās piedzimst bez defektiem. Var saņemt pabalstus, pašvaldība saņem naudu par pārvadājumiem, par spec skolu uzturēšanu, učenes saņem algu, pih, kas tur izaugs un, ka eksāmenus nenoliks, var tālāk uz Litenes pansi! Tur atkal budžeta nauda…

  5. Mūsu pašvaldība parakstās zem visa, zem kā vien var parakstīties. Galvenais, lai pirmie-kā sprintiņā. Tad mēnesi domā, nez zem kā mēs parakstījāmies? Uzlabos bērnu sekmes ar skolotāju skološanu.. a tie jau no pēdējo gadu haosa izglītībā vairs nesaprot, kādu mācību vispār māca-fiziku vai dabaszinības, vēsturi vai soc.zinības. Tiem parakstu licējiem derētu pastudēt 2 klases grāmatas, tad paprasīt, ko viņi no tām saprata. Rakstveži lielie.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.