Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Darbu sācis Valsts vides dienesta zvanu centrs

Foto: “Pexels”.

Šonedēļ darbu sācis Valsts vides dienesta (VVD) izveidotais zvanu centrs, kur iedzīvotāji un klienti, zvanot uz tālruni 67 084 200, var ātri un ērti noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem par VVD pakalpojumiem, aģentūru LETA informēja VVD sabiedrisko attiecību vadītāja Aija Jalinska.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Par vides pārkāpumiem, tāpat kā iepriekš, iedzīvotāji var ziņot arī uz “Vides SOS” tālruni 26 338 800.

Izveidojot zvanu centru, VVD paaugstinās klientu apkalpošanas līmeni, kā arī sarunas ieraksta funkcija ļaus veikt sarunu analīzi un klienta novērtējums pēc sarunas dos iespēju uzlabot komunikāciju. Zvanu centra lielākie ieguvumi ir ne tikai regulējama zvanu virzība, bet arī kvalitatīva un kvantitatīva zvanu analīze, kas palīdzēs pilnveidot īstenoto komunikāciju, skaidro A.Jalinska.

Zvanu centra tālrunis darbojas darbdienās no plkst. 8.30 līdz plkst.18.00.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Līdz šim VVD populārākās konsultāciju jomas ir ietvērušas – būvniecības ieceres, atkritumu apsaimniekošanu, piesārņojošās darbības, licences darbam ar jonizējošo starojumu, dabas resursus, pārbaudes rezultātus, zemes dzīles un citas.

VVD atgādina, ka tāpat kā daudzu citu valsts pārvaldes iestāžu interneta vietnēs, arī VVD ir savs virtuālais asistents – Nora, kas spēj klientus konsultēt par VVD sniegtajiem pakalpojumiem, tajā skaitā atļaujām, licencēm, radiācijas drošību, depozīta sistēmu un citas. Līdzīgi kā VVD Operatīvais koordinācijas centrs, Nora strādā 24/7 režīmā, palīdzot rast atbildes ikvienam vides interesentam, kuram pieejams internets.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.