
Uz tikšanos un sarunu par pašvaldības iecerēto projektu “Multimodāls sabiedriskā transporta mezgls Gulbenes pilsētā” iedzīvotāji bija aicināt pulcēties dzelzceļa stacijā 26. marta vakarā pēc darbalaika beigām. Interesenti bija. Šo projekta ieceri pašvaldība vēlas iesniegt Eiropas Savienības finansējuma saņemšanai.
“Idejas ir. Izmantojam iespēju jau iepriekš sarunāties ar iedzīvotājiem, lai izzinātu, ko mēs paši vēlamies,” teica novada domes priekšsēdētāja padomnieks Jānis Barinskis.
Runa ir par to, kā uzlabot Gulbenes dzelzceļa stacijas apkārtni, veidojot to par mobilitātes punktu. Gala rezultātā stacijas apkārtnei jākļūst par ērtu, izdevīgu un patīkamu vietu vilcienu Gulbene-Rīga un Gulbene-Alūksne, kā arī satiksmes autobusu pasažieriem un tiem, kuri ceļo ar savu auto vai velosipēdu. Būtiski, ka tieši stacijā darbojas tūrisma informācijas centrs.
Piemēram, stacijas teritorijā varētu tikt izveidota novadā pirmā kemperu stāvvieta. Teritorijai jābūt noderīgai arī tiem, kuri ceļo ar velosipēdu. Tātad tiks radīta vieta drošai viedajai velosipēdu novietošanai. Drošībai tiks izmantota videonovērošana.
Automašīnu novietošanas vietas (arī ilgstošai novietošanai) ceļotājiem varētu būt Viestura ielā un pie nefunkcionējošā ūdenstorņa Dzelzceļa ielas pusē. Plānoti arī digitālie informatīvie stendi, kur varēs iegūt informāciju, kad pienāks nākamais sabiedriskā transporta līdzeklis, kā arī apskatīt un lejupielādēt velomaršrutu karti.
Plānota ūdens brīvkrāna ieviešana. Apspriešanā ir arī ideja, ko tālāk darīt ar padomju laiku publiskās tualetes ēku, kura atrodas stacijas teritorijā pie dzelzceļa sliedēm. Ja arī tā tiks modernizēta, vienalga šāds risinājums būs nepietiekams. Paredzams, ka stacijas apkārtnē taps pilnīgi jauna publiskās tualetes būve. Projekta iecere paredz vēl vairākus vides sakārtošanas elementus, kas uzlabos satiksmes drošību, domājot par gājējiem un velobraucējiem.
Diemžēl, Barinskis nezina, ka kemperu stāvvietu jau izveidoja Brīvības ielā 66.
Kāda apkārtnes iekopšana, ja pati dzelzceļa stacija ir slēgta?
Kārtējā stulbā ideja no “padomnieka”.
7. aprīlī paziņo ko apspriedīsim 26. marta vakarā.
Vispār stāsta, ko runāja 26.martā, nevis aicina. Bet ko nu…
Būtu labāk normālu autobusu satiksmi ar Alūksni atklājuši. Cik tad ir to 1,5 stundu ar bāni kratīties gribētāju uz Alūksni??? Cik ir apmeklētāju tvaikam stacijā, vai tas sevi pa šo laiku ir attaisnojis un nesis kaut kādu peļņu??? Tad nu gan tagad velosipēdisti un tūristi ar kemperiem masveidā gāzīsies šurp
Kur tad Brīvības ielā 66 ir kemperu stāvvieta? Nav nevienas norādes, kas par to liecinātu!
Tas ka nav norāžu nenozīmē par eiropas naudas neiegrūšanu.
Pajautājiet kādam deputātam un kandidātam.
Vai šajā projektā būs savādāk??? Kādam, protams, būs izdevīgi lieka naudiņa. Bet… vai Gulbenē nav citu, daudz svarīgāku lietu, kur vajadzētu naudu ieguldīt?. Ā, jā, protams, arī tas skaitītājs pa Ieriķu līniju ir sratēģiski svarīgs. Negribas vairs pa šo ceļu iet, ka tiec saskaitīts, varbūt pat novērots
Tak runā skaidru valodu!!! Ko ņuņajies. Kuram deputātam un kuram kandidātam jājautā? Kur tad ir tā kemperu stāvvieta? Ja nav ko atbildēt, nebārsti gudrības, ka tipa baigi zini.
Gribētos skaidrojumu- kuras punktiņaprāt ir tās citas, daudz svarīgākās lietas. Jo , kā labi zināms, cik cilvēku, tik viedokļu un kas vienam svarīgs, citam galīgi mazsvarīgs
Varētu jau attīstīt, bet kā attīstīsies mājās pie dzelzceļa ielas ? Nabadzība dveš no visiem stūriem.
Gulbenei ir vajadzīgs fundamentāls attīstības plāns. Un tikai tad būtu jēga aizpildīt segmentus, tiklīdz rodas finansiāla iespēja. Kamēr tā nav, pilsēta ir kā bez mugurkaula, jo nav, kas balsta un satur visu attīstību kopumā.
Dzirkstelīt, kādēļ izdzēsāt! Ja tekstā nav rupjību (kuras, starp citu nedzēšat), tas ir pretlikumīgi! C E N Z Ū R A:(
Vērtīgākais ieguvums būtu nomainīt Barinski