Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Pārpratums ar mandarīnu cenu Gulbenes veikalā

Foto: “Pexels”.

“Dzirksteles” redakcijai piezvanīja kāda gulbeniete, kura pastāstīja par pārpratumu Gulbenes veikalā “Maxima” Rīgas ielā, kur 27.decembrī nopirkusi 4 kilogramus mandarīnu par it kā nepareizu cenu – 1,29 eiro kilogramā, lai gan pie preces bijis norādīts – 0,89 eiro kilogramā. Esot sazinājusies ar “Maximu” pa tālruni, kas norādīts čekā. Solīts atmaksāt uz viņas “Paldies” karti pārmaksāto summu – par to sieviete ir pateicīga.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Tomēr viņa jautā, kāpēc gan nav čekā norādīts “Maximas” veikala Gulbenē, Rīgas ielā, tālrunis, jo tad visu varēja atrisināt uz vietas.

SIA “Maxima Latvija” uzdevumā komunikācijas speciāliste Raina Anna Ločmele skaidro: “Uzņēmuma mērķis ir nodrošināt klientiem vienotu un efektīvu klientu apkalpošanu, tāpēc esam ieviesuši kopējo klientu apkalpošanas centru. Tas ļauj mūsu klientiem uzdot sev interesējošus jautājumus par ikvienu no mūsu veikaliem Latvijā. Klientu apkalpošanas speciālisti pārzina visaptverošu informāciju par mūsu sortimentu, pakalpojumiem un politikām, sniedzot klientam nepieciešamo atbalstu neatkarīgi no tā, kurš konkrētais veikals ir iesaistīts. Klientu apkalpošanas centrs strādā katru dienu no pulksten 8.00 līdz 22.00. Klientiem ir iespēja uzdot sev interesējošo jautājumu, zvanot uz tālruni 80002020 vai sūtot e-pastu uz “info@maxima.lv”.”

Savukārt kāds aculiecinieks “Dzirkstelei” stāsta, ka šis, visticamāk, ir cenu pārskatīšanās gadījums. Ne tikai šī pircēja, bet arī citi decembra beigās par mandarīnu cenu noturējuši citas blakus esošās preces cenu. Tie pircēji, kuri skaidroties par mandarīnu patieso maksu sāka jau pie veikala kases, saņēma izskaidrojumu un pārliecinājās uzreiz, ka mandarīnu cena nav 0,89 eiro, kā arī atvainojās kasierei, kura piebilda, ka nav jau veikals bibliotēka, tomēr jālasa ir.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (6)

  1. Maximas cenu zīmes reizēm vienkārši ir bomba, lasi vai nelasi cenu zīmes, salīdzini svītru kodus gan kas uz cenu zīmes, gan uz preces un beigās pie kases tāpat reizēm sanāk nepatīkami pārsteigumi. (Kārtīgs ap******* Ko vainot? Kam ticēt? (Jā man ir paldies karte ko pīkstinu katru reizi un jā, maisiņ vaig)

    10
    2
  2. Tas ir mārketinga ne visai godīgs paņēmiens. Saliek līdzīgas preces ar dažādām cenām vienā vietā un ne katrs izlasa visu informāciju uz cenu zīmes. Izlasa preces nosaukumu un viss.
    Ir redzēts, saliek 4 veidu kastītes ar olām un katrai cita cena, nav fakts ka pareizā cena ir precīzi pielikta pie pareizās preces, jo papildinot preces tiek kaut kas pārbīdīts, apzināti vai nē, nezinu. Un tie kas neizburās līdz svītru kodam, gadās nopērk sev vēlamo preci ne pa to cenu, kuru gribētu. Tāda ir lielveikalu politika. Tas viss ir atstrādāts.

  3. Bija reiz gadījums. Tieši šinī pat Maximā. Nolēmu iegādāties končas, kas atradās stendā pašā apakšā, cena skaidri un nepārprotami atradās arī pašā apakšā zem to nodalījuma. Tātad sajaukt nebija iespējams. Ar Maxima karti norādīts, ka kg cena 7€ ar centiem. Pie kases jau dīvaini likās, ka tādu lielāku kopsummu sastādīja, nekā plānots. Bija arī daži citi produkti. Nu neko, samaksāju, bet čeku paņēmu. Mājās papētīju, nu protams!, čekā kg cena 18€! Ja zinātu, ka par tādu cenu, nebūtu pirktas. Tā lūk vajag mācēt tirgot. Kas māk, tam nāk.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.